اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
امام جمعه موقت اهواز:
سیدابوالحسن حسن‌زاده : اگر منابع آبی به هر دلیلی نظیر انتقال آب بین حوضه‌ای، کاهش نزولات جوی و ... محدود و کم شوند، خواه دلیل موجه باشد و خواه غیرموجه، بخش مهمی از استان خوزستان تحت تأثیر قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده در جلسه علنی امروز(دوشنبه 20 فروردین‌ماه) شورای شهر اهواز ضمن تقدیر از زحمات شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به اهمیت و ارزش ماه رجب اشاره و اظهار کرد: ماه رجب فرصتی است تا بتوانیم به نیت‌ها و انگیزه‌های خود دقت کنیم تا خدای ناکرده ناخالصی و ایرادی در نیات ما نباشد. برای ماه رجب دعاهای بسیار پرمحتوا، ارزشمند و تأثیرگذاری داریم که اگر به آنها توجه کنیم واقعا می‌توانند اثرگذار باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به "حمایت از کالای داخلی" از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: این شعار عصاره تمام شعارهایی است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب شده است. شعار حمایت از کالای داخلی بحث اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی، اشتغال و ... را در خود دارد و در واقع عصاره‌ای از این موارد است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: امسال نیز سالی سخت در پیش داریم. در وهله نخست از لحاظ جغرافیایی وضعیت آبی کشور سخت است. با محدودیت منابع آبی، بسیاری از مشکلات به تبع آن ایجاد می‌شوند. بخش مهمی از توسعه و بهره‌وری استان خوزستان نیز مربوط به منابع آب است. اگر منابع آبی به هر دلیلی نظیر انتقال آب بین حوضه‌ای، کاهش نزولات جوی و ... محدود و کم شوند، خواه دلیل موجه باشد و خواه غیرموجه، بخش مهمی از استان خوزستان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. بنابراین یکی از سختی‌های امسال در این زمینه است.

حسن‌زاده افزود: سختی دیگر امسال، وضعیت اقتصادی است. حتما امروز در خبرها خواندید که قیمت دلار به 6000 تومان رسید. در این شرایط اگر قیمت دلار به 5500 تومان برسد همه ما می‌گویم بارک‌الله، آفرین و چقدر خوب است. وضعیت فعلی از نظر اقتصادی سخت است. در بحث تحریم‌ها، جدی بودن دشمنان و جدی نبودن ما در داخل کشور به چشم می‌خورد. کشورهای اروپایی نشان دادند که خیلی هم با آمریکا نمی‌توانند مخالفت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار