اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
با حضور نماینده وزارت نیرو و جمعی از مسوولین محلی استان خوزستان و در راستای بررسی وضعیت آب شرب 38 روستای شهرستان شوش، از چاه های تامین آب این روستاها بازدید میدانی بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان این بازدید با حضور مهندس صفری نماینده وزارت نیرو، نوری نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی، ساداتی معاونت طرح و توسعه شرکت آبفاروستایی خوزستان و رازقی مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوش برگزار شد.


این گزارش می افزاید: در این بازدید از چاه های نزدیک به روستای بیت خماط بازدید بعمل آمد، همچنین طرح مطالعاتی کارگزاری 25 کیلومتر خط انتقال از چاه های بیت خماط تا تاسیسات خلیفه حیدر و تعویض و کارگزاری 8 کیلومتر خط انتقال 38 روستای دهستان آهودشت مورد بررسی قرار گرفت.

38 روستای دهستان آهودشت جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر را تحت پوشش دارد.

گفتنی است در پایان این بازدید، صفری ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط مسوولین آبفاروستایی خوزستان و سایر مسوولین محلی شهرستان شوش، قول مساعد برای اتخاذ تصمیمات کاربردی در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و رفع مشکلات موجود در تامین آب شرب پایدار میان اهالی شریف روستاهای دهستان آهودشت را ارایه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار