اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت:تحقیقات محلی برای شناسایی صیادان متخلفی که اقدام به تیراندازی به محیط بانان پارک ملی دز کرده بودند آغاز شده است.
سه محیط بان پارک ملی دز صبح روز شنبه در جریان گشت آبی و تعقیب صیادان متخلف ماهی مورد اصابت گلوله اسلحه جنگی قرار گرفته و مصدوم شدند.

فرهاد قلی نژاد روز یکشنبه افزود:شکایتی علیه متخلفان متواری در دادگستری دزفول تنظیم شده و دادستان نیز دستور پیگیری و تحقیق برای شناسایی این متخلفان را صادر کرده است ضمن اینکه تحقیقات محلی نیز برای شناسایی متخلفان آغاز شده است .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول با بیان اینکه انگشت نگاری از وسایل برجای مانده از صیادان متخلف از جمله ابزار ماهی گیری و تعدادی ظرف نیز انجام شده گفت:تحقیقات قضایی برای شناسایی عاملان این حادثه در حال انجام است.

قلی نژاد بیان داشت:به گفته محیط بانان مصدوم،صیادان متخلفی که با 2 فروند قایق اقدام به صید غیرمجاز ماهی در پارک ملی دز کرده بودند 6 نفر بوده که بعد از تیراندازی متواری شدند.

وی در خصوص آخرین وضعیت سلامت محیط بانان مصدوم نیز گفت:2 نفر از محیط بانان از جمله رئیس پارک ملی دز در بیمارستان دزفول درمان شده و نفر سوم که از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله اسلحه جنگی قرار گرفته برای انجام عمل جراحی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده و حال عمومی وی نیز خوب است.

پارک ملی دز زیستگاه گوزن زرد ایرانی با طول 150 کیلومتر در اطراف رودخانه دز گسترش دارد.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار