اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
نماينده ولي فقيه در جشن شركت توسعه نيشكر به مناسبت نيمه شعبان: توسعه نيشكر از افتخارات نظام اسلامي است / دكتر شميلی فردی متخصص و مورد پذيرش مسئولين كشوری و نمايندگان است
آیت الله جزایری: مجموعه توسعه نيشكر در استان خوزستان به همت كاركنان و دست اندكارانش بسيار موفق عمل مي كند و جزو افتخارات نظام اسلامي است.
حضرت آيت الله موسوي جزايری پيش از ظهر امروز سه شنبه ١١ارديبهشت ماه ٩٧ در مراسم جشن نيمه شعبان كه به دعوت دكتر محمود شميلي در مسجد ولايت  شركت توسعه نيشكر و صنايع جانبي در اهواز برگزار شد، با تبريك ميلاد حضرت ولي عصر مهدي موعود (عج) بيان كرد: من اين مناسبت فرخنده را به شما عزيزان توسعه نيشكر كه در سنگر اقتصادی در بخش كشاورزی و صنعت در اين استان در حال فعاليت هستيد تبريك عرض مي كنم.

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به اينكه توسعه نيشكر و صنايع جانبي يك نعمت بزرگ براي كشور است، خاطر نشان كرد: مجموعه توسعه نيشكر در استان خوزستان به همت كاركنان و دست اندكارانش بسيار موفق عمل مي كند و جزو افتخارات نظام اسلامي است. 

آيت الله موسوي جزايري تصريح كرد: دكتر شميلي كه هم اكنون در مسند مديريت مجموعه توسعه نيشكر و صنايع جانبي در حال انجام وظيفه هستند، در كار خود متخصص هستند و صلاحيتش مورد پذيرش كاركنان اين شركت، مسئولين كشوری و نمايندگان مجلس است و اميدواريم خداوند هم در پيشبرد اهداف شركت توسعه نيشكر به ايشان كمك كند.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان با بيان اينكه در اين روز مبارك بايد براي حل مشكلات به امام زمان (عج) متوسل شويم، گفت: همه خلايق و انسان ها به يمن حضور امام زمان (عج) رزق و روزي به دست مي آورند  و وجود مقدس حضرت ولي عصر منشا بركت در  زمين و آسمان است.

آيت الله موسوي عنوان كرد: در چنين روزي بايد با مولايمان حضرت امام زمان (عج) عهد و پيمان ببنديم كه وظيفه سربازي خود را نسبت به حضرت انجام مي دهيم و اين كار بسيار مهمي است كه هر كس در هر جايگاهي كه هست بايد به آن كه نوعي خدمت به نظام اسلامي است،  عمل كند.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان يادآور شد: تمام زحماتي كه تا كنون در شركت توسعه نيشكر كشيده شده است از زمان گذشته تا در حال حاضر كه دكتر شميلي مسئوليت دارند، خدمت به سمت پيشرفت است و اين مسير حركت رو به جلو بايد ادامه پيدا كند.

حضرت آيت الله جزايري با تاكيد بر لزوم تلاش براي رسيدن به پيشرفت همه جانبه خاطر نشان كرد: ما اگر مسير تكامل را طي نكنيم به تكليف  سربازي خود در برابر امام زمان (عج) عمل نكرده ايم اما ان شاالله همه مي خواهيم كه مفتخر به خدمت به امام زمان (عج) و نظام مقدس جمهوري اسلامي باشيم.

گفتني است؛ در جشن نيمه شعبان كه به دعوت دكتر شميلي، مديرعامل توسعه نيشكر وصنايع جانبي برگزار شد، آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان، آيت الله فرحاني و آيت الله حيدري نمايندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري، دكتر مقتدايي استاندار پيشين خوزستان و جمعي از مسئولان استاني حضور داشتند.



















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار