اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
در دیدار مدیرعامل کنکاش نفت و مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح شد:
مستجیر: شرکت کنکاش نفت که شرکت فرعی شرکت حفاری شمال است اعلام آمادگی دارد تا در ارائه سرویس های خدمات فنی و خدمات نوین یکپارچه سیالات حفاری با شرکت ملی حفاری ایران (NIDC) همکاری و مشارکت نماید.
شوشان: در دیدار مدیرعامل کنکاش نفت و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران راه های همکاری های مشترک داخلی و بین المللی میان دو شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 در این دیدار که  در ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز صورت گرفت، مهندس مستجیر مدیرعامل کنکاش نفت گزارشی از توانمندی ها و ظرفیت های شرکت ارائه داد.

وی گفت: شرکت  کنکاش نفت که شرکت فرعی شرکت حفاری شمال  است اعلام آمادگی دارد تا درارائه سرویسهای خدمات فنی و خدمات نوین یکپارچه سیالات حفاری با شرکت ملی حفاری ایران (NIDC) همکاری و مشارکت نماید.


در این دیدار که مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران حضور داشت، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت با تشریح ویژگی ها و ظرفیت های بالای این شرکت در زمینه های عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی از همکاری با شرکت کنکاش نفت استقبال کرد.

سپهر سپهری گفت: شرکت ملی حفاری  بزرگترین شرکت حفاری در ایران است که با برخورداری از 73 دستگاه حفاری خشکی و دریایی بخش عمده ای از عملیات حفاری و خدمات جانبی را به صنعت نفت کشور ارائه می دهد.

وی افزود: این شرکت در زمان حاضر خود را برای حضور در پروژه های خارج از کشور مهیا کرده است و در جهت حمایت از صنعت و توان ایرانی، زمینه  مشارکت با شرکت های داخلی را در عرصه پروژه های بین المللی مهیا کرده است.

در این نشست مقرر شد این رایزنی ها تا حصول نتیجه نهایی و عقد تفاهم نامه همکاری استمرار یابد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار