اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
معتقدم باید بانوان به ویژه بانوانی که افتخارآفرینی برای کشور دارند، در رسانه ملی حضور جدی داشته باشند و مسابقات آنها نیز در این رسانه پخش شود.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مسابقات بانوان ورزشکار ایرانی نیز باید مانند دیگر مسابقات از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شود.

به گزارش ایرنا، مسابقه فینال رقابت های قهرمانی آسیایی تایلند میان تیم فوتسال بانوان ایران و تیم ژاپن از صدا و سیما به صورت زنده پخش نشد که این موضوع مورد انتقاد بسیاری از ورزشکاران و مسئولان اجرایی کشور و حتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

** با رئیس صدا و سیما به دنبال راهکار برای پخش مسابقات زنان هستیم

معصومه ابتکار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به همین منظور افزود: با رئیس سازمان صدا و سیما برای این موضوع صحبت کردم و تقاضا داشتم واقعا اگر می توانند راهکارهایی پیدا کنند تا مسابقات بانوان را در رسانه ملی پخش کنند.

وی گفت: معتقدم باید بانوان به ویژه بانوانی که افتخارآفرینی برای کشور دارند، در رسانه ملی حضور جدی داشته باشند و مسابقات آنها نیز در این رسانه پخش شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیست و دوم اردیبهشت به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال دختران ایران در مسابقات آسیایی طی پیامی اعلام کرد: قهرمانی تیم فوتسال دختران در آسیا و تیم کاراته را هم تبریک می گویم و باید گفت این موضوع نشان دهنده همت زن ایرانی است و این همت و تلاش ها سبب پیشرفت و تحولات زیادی در جامعه می شود.

تیم فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران با پیروزی خیره کننده پنج بر 2 در مقابل ژاپن در فینال رقابت های قهرمانی آسیایی تایلند، عنوان افتخار آمیز ملکه های فوتسال این قاره را از آن خود کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار