اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
امید حلالی / مدیر مسوول روزنامه سراسری راوی ملت و پایگاه خبری شوشان

با توجه به شناختی که به عنوان یک روزنامه نگار از مدیران اجرایی دوره فعالیت خود دارم بی مناسبت ندیدم که در کش و قوس انتخاب شهردار تهران چند جمله ای در مورد "مهندس محمدعلی افشانی" به عنوان یکی از گزینه ها بنویسم.

ایشان را از دوره معاونت عمرانی استانداری خوزستان در دوره نخست استانداری عبدالحسن مقتدایی می شناسم که دوره ای موفق در اداره استان پرمساله و پروبلماتیک خوزستان بود.

افشانی مدیری عملگرا و رئالیست بود که درگیر کار سیاسی نمی شد و برای کار و سرکشی از پروژه ها وقت می گذاشت. ارتباط خوبی با "سید قاسم حسینی" رییس وقت سازمان برنامه و بودجه خوزستان داشت و تیمی هماهنگ بودند که از فراست افشانی برای تامین منابع پروژه ها حکایت داشت و نیز برای تامین دلایل قانونی و آمایشی .

وی همچنین با "مهندس ترابی زاده" مدیر وقت نوسازی مدارس خوزستان ارتباطی خوب داشت و به این موضوع بازسازی مدارس علاقمند بود که بعدها هم به ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور رسید.

سراغ وی را در استانداری فارس هم دارم که برخی نمایندگان وقت به دلیل مسایل قومی با وی مخالف بودند. همان اوایل کار ایشان را در سالن انتظار فرودگاه مهرآباد به اتفاق دوستی دیدیم و قدری گفت و شنید شد و در گذر سالیان وی همچنان دارای وقار و طمانینه بود.

اکنون که وی گزینه تصدی شهرداری تهران شده است بنا به شناخت قبلی که دارم و روالی که افشانی در این دوران طی کرده است و نظر به تجربه و پختگی و انگیزه وی به نظرم گزینه ای مناسب برای مدیریت شهری پایتخت است و در صورت انتخاب قطعا در ترازی بالاتر از شهرداران سیاسی پایتخت از قبیل الویری و نجفی و احمدی نژاد و ... خواهد ایستاد چرا که تهران پیش و بیش از هر چیز نیاز به مدیریتی هوشمند و مجرب دارد که منابع را قربانی حب و بغض های خطی و سلیقه ای و فردی ننماید که این خصایص در مهندس افشانی وجود دارد.

به امید اصلاح رویه ها و دلخوشی و نیکبختی و سلامتی همه ایرانیان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار