اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
سخنگوی تراز می‌ نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که لندن هیچ برنامه‌ای برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس ندارد.
خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سخنگوی تراز می‌ نخست وزیر انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که لندن هیچ برنامه‌ای برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس ندارد.

این در حالیست که رسانه‌های صهیونیستی چندی پیش اعلام کرده بودند که سفارت آمریکا در بیت المقدس (اورشلیم) ۱۴ ماه می‌سال جاری میلادی مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه رسماً افتتاح می‌شود.

روز گذشته رسانه‌های خبری اعلام کردند که جرد کوشنر داماد ترامپ و مشاور ارشد وی به همراه ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری آمریکا برای شرکت در مراسم انتقال سفارت واشنگتن به قدس به سرزمین‌های اشغالی آمده اند.

شایان ذکر است، «اسرائیل کاتز» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش در اظهاراتی وقیحانه از انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به بیت المقدس در «روز نکبت» (یوم النکبه) و مصادف با هفتادمین سالگرد تأسیس «رژیم جعلی اسرائیل» (۱۴ ماه می‌مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه) خبر داده بود.

لازم به ذکر است، مجمع عمومی سازمان ملل ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی با ۱۲۸ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۳۵ رأی ممتنع، پیش‌نویس قطعنامه مربوط به وضعیت قدس را علیه اقدام یکجانبه ترامپ به تصویب رساند.

کشور‌های مخالف با این قطعنامه، آمریکا، گواتمالا، هندوراس، جزایر مارشال، میکرونزی، نائورو، پالائو، توگو و رژیم صهیونیستی بودند.

گفتنی است دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز ۶ دسامبر سال جاری میلادی (۱۵ آذر ماه) اعلام کرده بود که قصد دارد سفارت آمریکا را به بیت المقدس منتقل کند و آن را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی معرفی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار