اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامهرمز از تعویض و کارگزاری 2 هزار و متر شبکه توزیع آب شرب در روستاهای شهید رایگانی، ستلون و کولی علیرضا (خورشیدی ها) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان علی نوروزی لرکی اظهار کرد: شبکه توزیع آب شرب این روستاها بدلیل فرسودگی، هدر رفت آب و کاهش کمی و کیفی آب شرب ناشی از این شکستگی ها اصلاح و تعویض شد.

وی افزود: عملیات تعویض شبکه توزیع آب روستای شهید رایگانی توسط کارکنان تعمیرات و نگهداری این امور انجام شد که با کارگزاری 2 هزار متر لوله، شبکه توزیع آب این روستا به کلی اصلاح و تعویض شد.

نوروزی یادآور شد: پیش از این 1500 متر شبکه توزیع در این روستا نیز تعویض شده بود.  

روستای شهید رایگانی از توابع بخش ابولفارس است و جمعیتی بالغ بر 260 خانوار را تحت پوشش دارد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان رامهرمز ادامه داد: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و افزایش کمی و کیفی آب شرب اهالی شریف روستای ستلون 700 متر شبکه توزیع آب در این روستا اصلاح و تعویض شد.

نورورزی لرکی بیان کرد: پیش از این عملیات 4 هزار متر شبکه توزیع در روستای ستلون تعویض شده بود که موجب جلب رضایتمندی اهالی شریف این روستا شد.

روستای ستلون از توابع بخش ابولفارس است و جعیتی بالغ بر 220 خانوار را تحت پوشش دارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تعویض شبکه توزیع آب شرب روستای کولی علیرضا (خورشیدی ها) اظهار کرد: عملیات تعویض شبکه توزیع این روستا بطول 300 متر اجرا شد.

نوروزی لرکی بیان کرد: با انجام این عملیات آب شرب اهالی شریف ین روستا بلحاظ کمی و کیفی بهبود یافت.

گفتنی است روستای کولی علیرضا از توابع بخش مرکزی است و جمعیتی بالغ بر 25 خانوار را تحت پوشش دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار