اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
طبق بررسی‌های انجام‌شده، خودروی پوتین که شبیه لیموزین بریتانیایی "Rolls Royce Phantom و Rolls Royce Ghost " است از لحاظ موتور نسبت به خودروی ترامپ قوی تر است. علت این برتری مجهز بودن به موتور "V12" است که از "V8" کادیلاک آمریکایی ترامپ پرقدرت‌تر است.
مقایسه لیموزین ساخت کادیلاک دونالد ترامپ و خودروی پروژه کارتژ متعلق به رئیس جمهور روسیه، سوژه ای داغ برای مجله معروف نیوزویک شد. این مجله خودروی تشریفاتی هر دو شخص سیاسی مذکور را از ابعاد مختلف بسیار دقیق مورد بررسی قرار داد و نتیجه آن را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، طبق بررسی‌های انجام‌شده، خودروی پوتین که شبیه لیموزین بریتانیایی "Rolls Royce Phantom و Rolls Royce Ghost " است از لحاظ موتور نسبت به خودروی ترامپ قوی تر است. علت این برتری مجهز بودن به موتور "V12" است که از "V8" کادیلاک آمریکایی ترامپ پرقدرت‌تر است.

اما خودروی ترامپ چه ویژگی بارزی دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت، ادامه تحقیقات نشان داد تنها مزیت ماشین رئیس جمهور آمریکا یک و نیم تن سنگین تر بودن از خودروی پوتین است.

گفتنی است؛ مطلب منتشر شده توسط این مجله بسیار مورد توجه علاقه‌مندان در زمینه خودرو قرار گرفته است که هر کدام دیدگاه متفاوتی در این باره دارند.

خودروی تشریفاتی ترامپ قوی‌تر است یا پوتین؟ (+عکس)
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار