اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
آمنه عالی وند دبیر اجرایی این جشنواره اظهار داشت: جشنواره خیریه غذا به همت دانشگاه علمی و کاربردی استقلال اهواز و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان طی دو روز در تارخ ۲۰ و ‌۲۱ اردیبهشت ماه با هدف کمک به کودکان نیازمند در ورزشگاه تختی اهواز برگزار ‌شد.

عالی وند ضمن تقدیر از مجریان این برنامه و کمک به کودکان نیازمند گفت: نیت افرادی که این جشنواره را برگزار کرده‌اند فی سبیل الله بوده‌ است و این خود بسیار ارزشمند است.

دبیر اجرایی جشنواره غذا در اهواز نقش دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی استقلال اهواز را بسیار مهم دانست و بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه وظیفه خود را در این عرصه ادا کردند و با تلاش خود برای اطلاع مردم از برنامه جشنواره، خوشبختانه شاهد حضور پر رنگ مردم بودیم.

عالی وند تصریح کرد: این جشنواره‌ها در حمایت از کودکان نیازمند بسیار موثر هستند و باید تلاش کرد که اینگونه برنامه‌ها مستمر و از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شوند.

گفتنی است، در این جشنواره‌ انواع غذا؛ شیرینی، دسر، نوشیدنی و… توسط دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی استقلال اهواز تهیه شد تا که درآمد حاصل از فروش این مواد غذایی در جهت کمک به کودکان نیازمند هزینه شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار