اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
وزیر کشور در حکمی "عدنان غزی" را به سمت فرماندار شهرستان شوش منصوب کرد.
رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی "عدنان غزی" را به سمت فرماندار شهرستان شوش منصوب کرد.

"عدنان غزی" از 10 مهر 96 سرپرستی فرمانداری شهرستان شوش را برعهده گرفت و پیش از او رضا نجاتی از بهمن سال 92 به عنوان نماینده دولت در شهرستان شوش فعالیت می‌کرد.

فرماندار شهرستان شوش در آئین تودیع و معارفه خود در سخنانی مهمترین برنامه های خود را کمک به ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان، ورزش و توسعه گردشگری و توریسم عنوان کرد و اظهارداشت: برای توسعه گردشگری و صنعت توریسم در شوش باید زیر ساخت لازم برای اسکان گردشگران به ویژه گردشگران خارجی در این شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در این شهرستان به ویژه قومیت های مختلف گفت: قومیت های مختلف در شوش ظرفیت هایی هستند که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اشتغال استفاده شود.

غزی تصریح کرد: رویکرد همه با گرایش‌های مختلف باید در راستای کمک به توسعه شهرستان شوش باشد. در انجام وظایف و پیگیری مسایل و مشکلات شهرستان با هیچ مدیری تعارف ندارم. 

گفتنی است که عدنان غزی متولد 1349 و دارای دکتری حقوق و جزا و جرم شناسی از لبنان و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب است و از سال 1375 تاکنون در رشته‌های حقوق، ادبیات عرب و ادبیات فارسی در دانشگاه‌های اهواز به تدریس مشغول است.

شهردار کوت عبدالله، مدیر روابط عمومی و مدیریت حراست اداره کل تعزیرات حکومتی استانداری خوزستان، مدیرعامل سازمان خدمات شهری و پایانه های شهرداری اهواز از سوابق وی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار