اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
معاون سیاسی استاندار خوزستان:
حسین زاده: در ماه مبارک رمضان تصمیم لازم برای فرمانداری اهواز گرفته و احتمالا یا خون‌میرزایی می‌ماند و یا اینکه کسی دیگر انتخاب می‌شود.
علی حسین حسین‌زاده اظهار داشت: درست است از فرصت فرماندار گذشته است ولی به دلیل اهمیت و حساسیت‌های شهرستان اهواز تصمیم‌گیری یک مقدار طولانی‌تر شده است.

معاون سیاسی استاندار خوزستان خبر داد که «در همین ماه مبارک رمضان تصمیم لازم برای فرمانداری اهواز گرفته و این موضوع تعیین تکلیف می‌شود و احتمالا یا خون‌میرزایی می‌ماند و یا اینکه کسی دیگر انتخاب می‌شود.»

وی افزود: تائید می‌کنم که درست است از فرصت قانونی‌اش گذشته ولی چون شهر اهواز اهمیت داشت به تصمیم قطعی نرسیدیم و به همین دلیل انتخاب فرماندار اهواز طولانی شده ولی اکنون تقریبا با توجه به رایزنی‌هایی که داشتیم به نتیجه رسیده‌ایم.

حسین‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت کشور در این زمینه ورود کرده و یا تذکری داده، گفت: "نه تذکر خاصی داده نشده است".

گفتنی است که اسماعیل جبارزاده امروز در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها درباره این موضوع که چرا فرمانداری اهواز پس از 14 ماه هنوز انتخاب نشده است گفته است که تذکرات لازم به استانداری خوزستان در این زمینه داده شده تا در روند انتخاب فرماندار اهواز کمی سرعت عمل داشته باشند.  از استانداری خواسته‌ایم که این کار را انجام دهد چرا که سرپرست فرمانداری محدودیت‌هایی دارد و این کار باید انجام شود.

21 اسفند 95 نبی‌الله خون‌میرزایی در حکمی از سوی استاندار خوزستان به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز معرفی شد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار