اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
هیات بسکتبال آبادان برگزار می کند؛
آبادان - شوشان ؛ هیات بسکتبال شهرستان آبادان بمناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات 3 علیه 3 آقایان در رده های سنی آزاد برگزار می کند.
شوشان آبادان ؛ به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی هیات بسکتبال شهرستان آبادان ؛ عصر امروز جمعه ( 4 خرداد ماه ) قرعه کشی مسابقات 3 علیه 3 آقایان در رده های سنی آزاد با حضور مهندس سام بوشهری ریاست محترم هیات و تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها انجام و تیم های حاضر حریفان خود را شناختند.

گفتنی است این رقابت ها در دو گروه الف و ب با حضور 12 تیم محلی شهرستان آبادان برگزار می شود که از هر گروه 3 تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در مرحله دوم تیم ها بصورت دوره ایی در یک گروه به رقابت می پردازند تا تیم های اول تا ششم مشخص شوند.

تیم های حاضر در گروه الف : اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان ، شهید طوخی ، هیات بسکتبال ، ستارگان ، پیشکسوتان و شاهین دور زاده می باشند.

تیم های حاضر در گروه ب : شاهین ، شهید سیدرضا ثابتی ، امیر آباد 2 ، رعد پدافند ، شهید کاید خورده و امیرآباد 1 می باشند.

شایان ذکر است این رقابت ها از روز چهارشنبه 9 خرداد ماه لغایت عید سعید فطر از ساعت 22 در سالن ورزشی کوثر آبادان برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه رئیس هیات بسکتبال شهرستان آبادان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین ، اظهار کرد : این اولین دوره مسابقات 3 علیه 3 است که در سال 97 برگزار می شود.

مرتضی سام بوشهری افزود : این دوره از مسابقات بمناسبت ایام ماه مبارک رمضان و گرامیداشت شادروانان علی عاقلی و رسول نیک نژاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات 3 علیه 3 یکی از مسابقات خیابانی است گفت : برگزاری چنین مسابقاتی باعث شادی ، شور و نشاط میان هواداران ، بازیکنان این رشته ورزشی می شود.

سام بوشهری ادامه داد : بدنبال آن هستیم پس از اتمام این مسابقات بازی های محلات را برگزار کنیم.

وی به نحوه برگزاری مسابقات 3 علیه 3 اشاره و بیان کرد : برگزاری این مسابقات بدلیل خیابانی بودن و علاوه بر شادی و نشاط موجب می شود برخی از بازیکنانی که از این رشته ورزشی دور شدند با دیدن این مسابقات مجدد انگیزه بازگشت به این رشته را بگیرند.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان آبادان ، اظهار کرد : هدفمان در زمینه خدمت به جوانان است و صرفا برای جوانان این شهرستان است و که در حال ادامه مسیر هستیم.

وی از عدم دریافت وجه برای حضور تیم ها در این دوره از رقابت ها خبر داد و تصریح کرد : در این دوره از رقابت های 3 علیه 3 برای ورودی تیم ها به مسابقات هیچگونه وجهی دریافت نخواهد شد.

سام بوشهری به شرایط حضور تیم ها در این دوره از رقابت ها اشاره کرد و گفت : تیم ها میبایست با لباس های متحدالشکل در این رقابت ها حضور داشته باشند و فقط می توانند یک نفر را بعنوان سرپرست تیم معرفی کنند.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان آبادان ، افزود : همچنین کلیه بازیکنان تا روز مسابقات فرصت دارند بیمه ورزشی خود را به مسئول برگزاری مسابقات هیات بسکتبال آبادان تحویل نمایند.

انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار