اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
همان گونه که تمامی فوتبال دوستان خوزستانی به خوبی می دانند، قرار است به زودی انتخاباتی سرنوشت ساز جهت تعیین ریاست هیات فوتبال این استان برگزار شود....

شوشان - محسن بابادی :

همان گونه که تمامی فوتبال دوستان خوزستانی به خوبی می دانند، قرار است به زودی انتخاباتی سرنوشت ساز جهت تعیین ریاست هیات فوتبال این استان برگزار شود. اگر اغراق نکرده باشم، پس از انتخابات فدراسیون فوتبال کشور، بزرگ ترین انتخابات فوتبالی در مهد فوتبال کشور صورت می پذیرد.

چرا که خوزستان با دارا بودن 4 تیم لیگ برتری نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، فولاد و استقلال خوزستان و تیم های بی شمار دیگری در لیگ های پایین تر و همچنین حضوری فعالانه و موفق در سطح فوتبال پایه، بدون تردید هنوز هم قطب اول فوتبال کشور است. در این بین افراد سرشناسی همچون جنابانطالقانی، نصیری و دورکوندینامزد های تصدی این پست مهم اند. لذا به علت اهمیت این موضوع، جهت روشن شدن افکار عمومی و اذهان مردم فوتبال دوست استان، پیشکسوتان، مربیان، کارشناسان، رسانه ها و جراید و... از این عزیزان خواهشمندیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات ذیل باشند تا اهالی فوتبال با اهداف و برنامه های مدیریتی ایشان آشنا شده و بدانند که قرار است چه افرادی و با چه میزان توانمندی، استراتژی ها و شیوه های مدیریتی بر کرسی ریاست هیات فوتبال این استان بنشینند.

1) سوابق علمی، ورزشی و کاری خویش طی سالیان اخیر را بیان نموده و اگر عناوین و افتخارات ورزشی داشته اند مرقوم فرمایند.

2) اهداف و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ایشان جهت پیشبرد فوتبال استان چیست؟

3) راجع به مباحث فوتبال پایه، آکادمی ها و مدارس فوتبال چه برنامه های مدونی را در نظر دارند؟

4) در خصوص آموزش مربیان از طریق کلاس های مربیگری، سمینار ها و کارگاه ها چه استراتژی هایی مدنظرشان است؟

5) در زمینه ارائه خدمات و قدردانی از زحمات پیشکسوتان و افتخارآفرینان ورزشی چه افقی را برای این بزرگواران ترسیم کرده اند؟

6) در مورد افزایش بازده فوتبال محلات و بهبود امکانات فوتبالی استان در سطح محلات، باشگاهی و حتی پایه چه تدابیری اندیشیده اند؟

7) برای افزایش کمی و کیفی سطح برگزاری مسابقات لیگ های مختلف استان در تمامی زمینه ها، چه راهکار هایی را لحاظ خواهند کرد؟

8) با توجه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال، در صورت عدم حمایت یا کمک های حداقلی آنها، برای تامین هزینه های هیات فوتبال استان از چه روش ها و منابعی استفاده خواهند نمود؟ از طریق بالا بردن ورودی مسابقات، افزایش قیمت کارگاه ها و کلاس های مربیگری، جذب اسپانسر یا مواردی دیگر؟

9) اهداف و برنامه های آنها جهت استفاده حداکثری از پتانسیل های علمی، تجربی و افراد صاحب نظر فوتبال در پیکره هیات فوتبال استان و شهرستان ها کدامند؟

10) در جهت پیشبرد و ارتقا سطح داوری استان در ابعاد آموزش و پرورش داوران، افزایش دستمزد ها و حمایت از آنها در سطح کشور چه برنامه هایی را مدنظر خواهند داشت؟

11) جهت پیشرفت 0 تا 100 فوتبال بانوان در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، چه راهبرد هایی را در دستور کار قرار خواهند داد؟

12) نحوه تصمیم گیری ایشان و مجموعه تحت امرشان راجع به هزینه های سرسام آور ورودی تیم های شرکت کننده در مسابقات چگونه خواهد بود؟

13) نحوه تعامل و کمک های مادی و معنوی مجموعه هیات با تیم های بزرگ استان که در لیگ های مختلف کشوری حضور دارند، چگونه خواهد بود؟

14) جهت کمک به استعدادیابی واقعی، حمایت از مربیان بازیکن ساز و مبارزه با پدیده شوم دلالیسم در استان چه اهدافی دارند؟

15) جهت قوی تر شدن کمیته انضباطی و برخورد با مربیان و بازیکنان متخلف و منشوری به کدام اهدف پیشگیرانه و انضباطی اندیشیده اند؟

16) جهت کمک هرچه بیشتر به تیم های خصوصی و سازنده چه برنامه هایی دارند؟

17) جهت تعامل بهتر با فدراسیون و هیات فوتبال استان های دیگر در زمینه های مختلف، چه مواردی را در نظر گرفته و چه رویکرد هایی دارند؟

18) اولویت ها و برنامه های اصلی ایشان در بازه زمانی 4 ساله حضورشان در این پست چه خواهد بود؟

19) قصد دارند در طی این 4 سال وضعیت کنونی فوتبال استان را به چه سطحی برسانند؟

20) آیا در زمان تصدی گری این پست مهم، گزارشی مبسوط از عملکرد سالیانه خویش را در اختیار جراید و اهالی فوتبال و مردم استان قرار خواهند داد یا خیر؟

انتظار می رود عزیزان نامبرده که از زحمتکشان واقعی ورزش استان هستند، اهمیت این انتخابات و آینده پیش روی فوتبال خوزستان را به خوبی درک نموده و با پاسخگویی شفاف به اهالی فوتبال، ضمن بیان اهداف و نقطه نظرات خویش، ضمانت اجرا و میزان تعهد کاری نسبت به این پاسخ ها را برای فوتبال دوستان بیان کنند تا در صورت مو

فقیت هر یک از آنها، جامعه فوتبالی استان مطالبه گر حق و حقوق و وعده های داده شده از جانب ایشان باشند.

ضمنا اگر هر کدام از موارد و سوالات یاد شده در حیطه اختیارات و وظایف آنها نبوده، صراحتا اعلام بفرمایند تا خدای ناکرده با پاسخگویی به سوالاتی که در حیطه توانایی آنان نیست، برای هواداران توقع بیش از اندازه ای ایجاد نشود.

بدیهی است که هر گونه سکوت، فرافکنی یا عدم پاسخگویی به سوالات بالا به هر نحو و شکل ممکن گویای ناتوانی، عدم برنامه ریزی و توانمندی مدیریتی شخص یاد شده خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار