اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
امام جمعه موقت اهواز:
آیت الله حسن زاده: مسئولان گروه ملی فولاد ایران برای معیشت و پرداخت حقوق کارگران این شرکت یک فکر اساسی کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده با اشاره به مساله گروه ملی فولاد ایران اظهار کرد: کارگران، مهندسان، کارکنان و ... در این شرکت باید در درجه اول به فکر آن باشند تا تولید را به خوبی انجام دهند. آن‌ها باید به تعهد و وجدان کاری خود پایبند باشند و به تولید بپردازند.

وی با اشاره به تغییر مالکیت این مجموعه و واگذاری مجدد آن بانک ملی افزود: مسئولان و مالکان گروه ملی فولاد ایران باید زمینه‌های تولید و تهیه مواد اولیه را فراهم کنند. آن‌ها باید آنچه را که برای بحث تولید نیاز است را تهیه کنند تا کارگران بتوانند به تولید بپردازند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: مسئولان گروه ملی فولاد ایران باید برای معیشت و پرداخت حقوق کارگران و کارکنان این شرکت یک فکر اساسی کنند. تا وقتی که گروه ملی به تولید و درآمد زایی نرسد، نمی‌توان به این شرکت سروسامان واقعی داد زیرا هیچکس یک واحد زیان ده را سرپرستی نمی‌کند.

حسن زاده بیان کرد: این شرکت زمانی از یک واحد زیان ده به یک واحد پر رونق تبدیل می‌شود که زمینه تولید و فعالیت در آن به وجود آید. در این زمینه مسئولان باید در بخش‌های مختلف تلاش کنند تا شاهد حل مشکلات باشیم. اکنون که بانک ملی مالک این کارخانه شده است، اعتماد بیشتری وجود دارد و باید مواد مورد نیاز برای تولید تامین شود تا کارگران مشغول تولید شوند. 

وی با بیان این‌که از بروکراسی اداری، تزریق نیروهای اضافه و اشتغال کاذب در تمام کارخانه و نهادها باید جلوگیری شود، گفت: وقتی که تزریق نیروی اضافه به کارخانه‌ها صورت می‌گیرد، هزینه‌های تولید افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا مجتمع کارخانه‌ای مانند گروه ملی فولاد ایران نتواند درآمد مناسبی داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: متاسفانه در گروه ملی فولاد ایران و دیگر کارخانه‌هایی که دولتی بودند، ریخت و پاش‌های بسیار زیادی انجام شده است و در این زمینه مسئولان باید اقدامات ویژه‌ای انجام دهند تا جلوی این ریخت و پاش‌ها گرفته شود و کارخانه‌ای مانند گروه ملی فولاد ایران درآمد داشته باشد و به یک مجتمع تولیدی بزرگ تبدیل شود. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار