اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی گفت: با پمپاژ و تزریق یاس و نامیدی در بین مردم، ذره ای سود عاید کشور نمی شود.

غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی کارگروه های برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما باید حول و محور اسلام، نظام و رهبری به سمت وحدت و انسجام ملی پیش برویم و از هرگونه اختلافات دوری کنیم. باید به نحوی عمل نشود که به نوعی زیر سئوال بردن مدیران و دولت باشد.

وی افزود: ناکارآمد نشان دادن دولت و مدیران به همه آسیب وارد می کند. نزاع و زمین گیر کردن دولت، همه چیز را تحت شعاع قرار می دهد. همه کنار هم قرار بگیریم و از آسیب زدن به همدیگر دست برداریم چرا که فقط با کمک هم می توانیم وضعیت را طوری تغییر دهیم که مشکلات را به حداقل برسانیم.

شریعتی عنوان کرد: با دولت همکاری کنیم زیرا کار و توسعه کشور بر دوش دولت است. همه باهم در کشور و استان در سه قوه همراه هم باشیم تا کشور قدرتمندمان را حفظ کنیم. رهبری فرمودند مردم را نباید نا امید کنیم پس ما نباید برای زمین زدن دولت مردم را نامید کنیم. با پمپاژ یاس و نامیدی در بین مردم ذره ای سود عاید کشور نمی شود. ما باید در این زمینه همت بورزیم. نباید در کشتی بشینیم و کشتی را سوراخ کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: امیدوار کردن مردم و ایجاد فضای نشاط و امید در بین مردم بر آینده جامعه اثر مثبت می گذارد و در این زمینه ما باید به طور جدی کار کنیم.

وی بر نوآوری در برنامه ها تاکید کرد و گفت: برنامه های گذشته، کسل کننده است و باید برنامه های جدید اجرا شود. عملکرد نظام در طول سال های گذشته تاکنون ارزیابی و تبیین شود. مقایسه شود که در کدام بخش ها چه کارهای شاخصی انجام شده چرا که کشور ما مشکلات زیادی را طی کرد. جنگ تحمیلی که خسارات زیادی به کشور وارد کرد اما برای اولین بار در تاریخ ۱۰۰  ساله ایران در جنگ پیروز شدیم و از تمام مرزهایمان محفاظت شد. تاکید من بر این است که برنامه های فراگیر برگزار شود و توزیع مناسب در تمام نقاط استان به ویژه مناطق محروم باشد.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار