اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
امام جمعه اهواز:
آیت الله موسوی جزایری: آقایان و مسئولان محترم بانک ملی با توجه به خوب بودن وضع مالی حقوق کارکنان زحمت کش گروه ملی را سر وقت بپردازید.
نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: شب‌های قدر یکی از بهترین رویدادهایی است که در ایام مبارک ماه رمضان در پیش داریم و خداوند در این شب‌های عزیز قرآن  را نازل کرده است.

وی با اشاره به دلایل نامگذاری سه شب از ماه مبارک رمضان به نام شب‌های قدر، گفت: در قسمتی دلیل آن به معنای تنگی است یعنی در این شب‌ها به قدری فرشته بر زمین نازل می‌شود که زمین گنجایش ندارد و در احتمال دوم این شب‌ها به معنای قدر و منزلت است اما در احتمال سوم که نسبت به دو احتمال بیان شده قوی تر است قدر را به معنای تقدیر معنا کرده است.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه در این شب‌ها خداوند تقدیر هر فردی در هر زمینه‌ای را معین می‌کند ، افزود: شب قدر از هزار ماه بالاتر معنا شده و اگر در این شب‌ها به خوبی عبادت را به جا آوریم ثوابش بیشتر از هزار ماه است.

وی تصریح‌کرد: شجره ملعون در سوره بنی اسرائیل در واقع بنی امیه بوده و ما برای محفوظ ماندن از فتنه‌های بنی امیه و تمام دیکتاتورهای دنباله‌رو آنها باید به پاسداشت مقام و شأن قرآن بپردازیم.

آیت‌الله جزایری با بیان اینکه محفوظ ماندن از فتنه‌های بنی امیه تا روز قیامت ادامه دارد به 15 خرداد اشاره کرد و گفت: 15 خرداد سال 1342مصادف با 12 محرم بود که دسته‌های عزاداری تشکیل شدند و در آن از رژیم پهلوی اعلام انزجار کردند که ناگهان عزادارن امام حسین (ع) در آتش رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

وی افزود: قبل از تاریخ 15 خرداد روز 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است و امام در این روز به شهدای 15 خرداد ملحق شدند که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرن در این باره مطالبی را بیان فرمودند و گفتند که " امام خمینی زنده است تا زمانی که اسلام زنده است. "

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: یکی از ویژگی‌های امام راحل حمایت از مستضعفان و ایستادگی در مقابل ظالمان بود، ایشان هیچ‌گاه سلطه بیگانه را بر کشور ایران اسلامی نمی‌پذیرفتند و امت اسلامی نیز از ایشان بدون شک درس‌های مهمی را از ایشان یاد گرفتند.

وی افزود:  اینکه مقام معظم رهبری دین خود را ادا کرده است و در حال ادا است بنابراین اگر مسئله‌ای بر روی زمین مانده دیگر تقصیر مقام معظم رهبری نیست زیرا ایشان اتمام حجت را کرده است به عنوان نمونه آیا رهبری در زمینه مسئله حمایت از کالای ایران و کارگر ایرانی خیلی کم تذکر داده است؟.

آیت‌‌الله جزایری گفت: وقتی نسبت به حمایت از کارگر و کالای ایرانی بی تفاوت هستیم بنابراین مشکل از رهبری نیست زیرا بارها ایشان گفتند که اگر کسی از کالا و کارگر ایرانی حمایت نمی‌کند آدم سالمی نیست ودچار کج فهمی و انحراف است.

وی خطاب به مردم و مسئولان گفت: به طور جد فرمایشات رهبری را حجت بدانید ما پیروز هستیم زیرا شکی در این موضوع نیست و تیر آقای ترامپ نیز به سنگ خواهد خورد.

جزایری با اشاره به حضور کارگران گروه ملی در نماز جمعه این هفته اهواز، عنوان کرد: گروه ملی فولاد یک کارخانه موفقی بود و فردی قرار بود آن را مجددا راه‌اندازی کند اما متاسفانه نشد و تملک کارخانه مجددا به بانک ملی واگذار شد.

وی افزود: آقایان و مسئولان محترم بانک ملی با توجه به خوب بودن وضع مالی حقوق کارکنان زحمت کش گروه ملی را سر وقت بپردازید .
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار