اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۴
بیانیه کانون بسیج ورزشکاران شهرستان آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان آبادان گفت : فلسطین پاره تن همه مسلمانان جهان است و در آن هیچ شکی نیست.
شوشان آبادان ؛ حسین بحرانی طی بیانیه ایی از همه مردم شهرستان بویژه ورزشکاران برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است :

بحرانی با بیان اینکه فلسطین مهبط وحی انبیا و مهد ادیان الهی و آموزه های سرتا سر رحمت و مهربانی است ، اظهار کرد : فلسطین بخشی از تاریخ اعتقادی ، فرهنگی امت ، قلب تپنده اسلام و قبله اول مسلمانان بوده و هست که دیر سالی است شیاطین صهیونیست در آن خرمنی از آتش فتنه انباشته اند تا ریشه درخت توحید را در آنجا بسوزانند.
 
وی افزود : امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه ای، عربی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه درد مشترک تمام آزادیخواهان دنیاست و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز، یارای حمایت علنی از این رژیم نامشروع را از کف داده و با دسیسه ها، درصدد ایجاد رخنه در صفوف متحد جهان اسلام با ایجاد و حمایت از گروه های سلفی ، تکفیری و فرقه های ضاله هستند.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران خاطرنشان کرد : همراهی و همسویی اعمال این گروه ها با نقشه ها و نیّات صهیونیسم، این مسئله را کاملا عیان می کند.

وی بر حضور پر شور و حداکثری مردم و ورزشکاران در راهپیمایی باشکوه روز قدس تاکید و بیان کرد:  در آخرین جمعه رمضان المبارک 1439 و در آستانه روز قدس ، کانون بسیج ورزشکاران شهرستان آبادان همراه با هیات های ورزشی و اساتید ورزشکار و همچنین ورزشکاران این شهرستان ، در کنار آحاد مردم در راهپیمایی این روز شرکت و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، شهدای مقاومت بویژه مدافعان حرم و‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی، همبستگی و حمایت خود را از مقاومت و پایداری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین تا آزادسازی سرزمین قدس شریف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار