اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
سخنگوي وزارت بهداشت در پاسخ به سوالي درخصوص شايعه جابجایی یا استعفاي وزير بهداشت گفت: اين موضوع در واقع چیزی شبیه دروغ ١٣ است، ١٠٠ درصد شايعه و ١٥٠ درصد بي اساس است.
ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت درباره اخباری مبنی بر استعفا یا جابه‌جایی وزیر بهداشت گفت: ۱۰۰ درصد شایعه و ۱۵۰ درصد بی‌اساس است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، سخنگوي وزارت بهداشت در پاسخ به سوالي درخصوص شايعه جابجایی یا استعفاي وزير بهداشت گفت: اين موضوع در واقع چیزی شبیه دروغ ١٣ است، ١٠٠ درصد شايعه و ١٥٠ درصد بي اساس است.

ایرج حریرچی در ادامه گفت: دکتر هاشمي بيشتر و قوي‌تر از هر زماني به فعاليت مشغول هستند و شب گذشته تا ساعت ٣ بامداد مشغول بازديد از بيمارستان‌های بزرگ تهران بودند. رابطه دكتر هاشمي و رييس جمهور در سطح عالي است و مي‌توان گفت در بالاترين سطح در طي چندسال گذشته است

او در پایان گفت: درست است كه برخي مواقع مشغله و فشار كار زياد است، آن هم به اين دليل است كه بايد اقدامات لازم را براي سلامتي مردم تمام و كمال انجام دهيم، اما برخی افراد وقت آزاد دارند و این هم نوعی از اشتغال است که شایعه تولید و منتشر می‌ كنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار