اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب:
بیژن عاليپور گفت: خروج آمريكا از برجام و تحريم‌های بيگانگان هيچ تاثيری بر توليد نفت ايران ندارد.
مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب در نشست با مديران فنی و توليد اين شركت ضمن بيان اين مطلب اظهار کرد: در دوران تحريم، كاركنان شركت ملی مناطق نفتخيزجنوب به عنوان بزرگترين توليد كننده نفت خام كشور با عزم و اراده وصف ناشدنی، توانستند ضمن ركورد زنی، توليد نفت كشور را به دوران قبل از تحريم‌ها برگردانند كه اين امر مهم كارشناسان نفتی دنيا را شگفت زده كرد.

وی در ادامه يادآورشد: كاركنان خدوم شركت ملی مناطق نفتخيزجنوب در جنگ تحميلی با ايثار و مقاومت خود اجازه ندادند توليد و صادرات نفت حتی يك روز قطع شود تا جريان حياتی اقتصاد به عنوان رگ حياتی مقاومت در مقابل دشمن برقرار بماند.

عاليپور تصریح کرد: اين پولادمردان كه ديروز در عرصه حماسه و مقاومت و ايثار در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ايستادگی كردند، امروز و در عرصه جنگ اقتصادی كه دشمنان اين مرز و بوم به راه انداخته‌اند نيز با صلابت تر از گذشته در راستای شكوفايی اقتصادی ايران اسلامی گام بر می‌دارند.

وی همچنين اظهارکرد: امروز استكبار جهانی با خروج از برجام و فشار به اقتصاد ايران درصدد تضعيف اقتصاد كشور است اما اراده پولادين كاركنان صنعت نفت، آمال و آرزوهای شوم آنان را نقش برآب خواهد كرد. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار