اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
روسیه آماده است تا به توافق صلح شبه‌جزیره کره کمک کند. در خصوص روند خلع سلاح هسته‌ای باید از سوی شش مذاکره کننده حاضر تصمیم‌گیری شود. در همین حال پیونگ‌یانگ از جامعه بین‌المللی و قبل از همه، از سوی آمریکا تضمین‌های امنیتی‌ای را توقع دارد.
معاون رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد، با اینکه احتمال اندکی وجود دارد که یک دور مذاکره به نتیجه قابل توجهی بینجامد، روسیه از نشست میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یوری شویتکین، معاون رئیس کمیته دفاعی مجلس دومای روسیه اظهار کرد: نشست کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با در نظر گرفتن اینکه مواضع اولیه آنان در حال حاضر برای برگزاری این نشست کاملا نامطلوب است، مورد استقبال ما قرار می‌گیرد. اما در عین حال بر این باورم که یک دور از مذاکرات و برگزاری یک نشست نتیجه قابل توجهی را در پی نخواهد داشت.

در همین حال ولادیمیر دژاباروف، معاون اول رئیس کمیته امور خارجه شورای فدراسیون روسیه نیز امروز به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، مسکو برای مشارکت در روند خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی آماده است.

او در این باره توضیح داد: روسیه آماده است تا به توافق صلح شبه‌جزیره کره کمک کند. در خصوص روند خلع سلاح هسته‌ای باید از سوی شش مذاکره کننده حاضر تصمیم‌گیری شود. در همین حال پیونگ‌یانگ از جامعه بین‌المللی و قبل از همه، از سوی آمریکا تضمین‌های امنیتی‌ای را توقع دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار