اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
آواربرداری جزیی توسط آتش نشانی انجام شد و مابقی کار باید توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری انجام شود تا نتیجه کار به طور کامل مشخص شود، همچنین علت حادثه هنوز مشخص نیست و باید مورد بررسی دقیق تر توسط کارشناسان قرار ‌گیرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم در خصوص حادثه انفجار در میدان مطهری قم عنوان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست و طبق مشاهدات، این حادثه، تلفات جانی نداشته است.

‌حمید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا‌ بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی و نشست زمین در ابتدای خیابان حائری در ساعت 6 و 50 دقیقه صبح به آتش‌نشانی اعلام شد که سریعا نیروها به محل اعزام شدند.

وی افزود: در حین اطفاء حریق، نشستی گاز بسیار شدیدی رخ داد که موجب انفجار شد و یک باب مغازه به صورت کامل بر اثر این انفجار تخریب شد و یک تیر برق و درخت که در همان منطقه بود نیز به پایین سقوط کرد، بلافاصله پس از این اتفاق، جریانات برق، آب و گاز قطع شد تا از حوادث بعدی جلوگیری شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: باتوجه به اظهارات حاضرین و کسبه مبنی بر حضور یک نفر در محل نشست زمین، نیروهای آتش نشانی وارد حفره شدند و با بازدیدهای اولیه‌ موردی مشاهده نشد.

وی ادامه داد: آواربرداری جزیی توسط آتش نشانی انجام شد و مابقی کار باید توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری انجام شود تا نتیجه کار به طور کامل مشخص شود، همچنین علت حادثه هنوز مشخص نیست و باید مورد بررسی دقیق تر توسط کارشناسان قرار ‌گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار