اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
شهردار اهواز:
کتانباف: شهرداری پیشانی دولت ها شناخته می شود چون محل خدمت به مردم است.
آیین افتتاح پل اصلی روگذر چندسطحی شهید بندر (فاز اول) با حضور ، آیت اله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز شریعتی استاندار خوزستان ، حضرت آیت اله فرحانی، حضرت آیت اله حیدری و حضرت آیت اله کعبی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی،کتانباف شهرداراهواز، جمعی از مسئولان استانی و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

منصور کتانباف شهردار اهواز در آیین افتتاح پل اصلی روگذر چندسطحی شهید بندر (فاز اول)  ترافیک را از مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری در کلیه شهرها و کلانشهرها دانست و گفت: بر همین اساس احداث تقاطع های غیر همسطح در کلانشهرها از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


کتانباف افزود: هم اکنون چند تقاطع غیرهمسطح در شهر فعال است، پروژه پل نهم نیز با دستور و پیگیری استاندار خوزستان فعال شده است و سه تقاطع غیر همسطح دیگر در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است و دو تقاطع دیگر نیز در مرحله طراحی است. 

وی تصریح کرد: تکمیل رینگ ترافیکی از مبدا اتوبان گلستان به مسیر پل فولاد و به کارخانجات فولاد تا خروجی به سمت ماهشهر در این دوره مدیریت شهری درحال انجام است، پل روگذر از ریل راه آهن در خیابان انتهای امام شرقی با مشارکت کارخانه های فولاد خوزستان و فولاد اکسین توسط استاندار خوزستان و اعضای شورای شهر کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن در حال اجرا است.

کتانباف از افتتاح پل ولایت و مسیر اتصال آن به کوی رمضان در آینده ای نزدیک خبر داد وگفت: از ابتدای شروع این دوره مدیریت شهری، حدود یک میلیون مترمربع زیرسازی و آسفالت در نقاط مختلف شهر بویژه مناطقی که بیشتر مورد نیاز بود، انجام شد که عدد قابل توجهی است.
 52 دستگاه اتوبوس و 9 دستگاه مینی بوس خریداری و در حال واگذاری به بخش خصوصی جهت ناوگان حمل و نقل شهری است، هرچند نیاز شهر بیش ازینهاست. تلاش در جهت ارتقا کیفیت خدمات شهری و فضای سبز به صورت مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: با اتمام مطالعات پروژه ساماندهی ورودی های شهر در ابعاد ترافیکی، زیباسازی و... از سه مسیر شیبان، خرمشهر و حمیدیه، این پروژه مراحل مقدماتی اجرا را می گذارند. ساختمان های اداری مناطق 2و8، تکمیل سراهای محله و فرهنگسرا با کاربری آموزش شهروندی و فرهنگی، تکمیل و احداث ساختمان های آتش نشانی با هدف ارتقا و ایمنی شهر، بازسازی بوستان 18 هکتاری مهدیس (با تلاش همه دستگاهها) گوشه ای اقدامات این دوره مدیریت شهری ظرف چند ماهه گذشته است.

کتانباف وظایف سنگین شهرداری ها را یادآور شد و گفت: شهرداری اهواز به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی که به عنوان پیشانی دولت ها شناخته می شود چون محل خدمت به مردم است، خدمتی که باید روزانه و دایمی انجام شود.

 اخلال در خدمات رسانی به شهروندان از سوی شهرداری می تواند مشکلات بزرگی را به همراه داشته باشد عوامل شهرداری 24 ساعته در ساعات مختلف هر کدام به نوعی در خدمت مردم هستند.

وی یادآور شد: با تقاضای بنیاد شهید انقلاب اسلامی مبنی بر نامگذاری این تقاطع به نام شهید مدافع حرم، شهید هادی کجباف موضوع در شورای نامگذاری مطرح و به تصویب رسید و امیدوارم در مبادی بعدی نیز این امر مورد تصویب قرار بگیرد تا ادای دینی به مقام والای این شهدا کرده باشیم. 

منصورکتانباف با تشکر از مدیران قبلی افزود: این پروژه را استاندار وقت دکتر مقتدایی، موسوی شهردار سابق اهواز و شورای چهارم آغاز شد و ما نیز ادامه دهنده ی راه آنها هستیم. 






















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار