اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
فاز نخست تقاطع چند سطحی شهید بندر (چهار شیر) اهواز امروز (24 خرداد ماه) با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در حاشیه افتتاح این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز نخست پروژه چند سطحی شهید بندر به عنوان بزرگترین پروژه جنوب غرب کشور افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در محل کانون توزیع و تقسیم ترافیک شهر اهواز قرار دارد، افزود: پل اصلی در مسیر جاده ماهشهر به میدان پنج نخل و بالعکس و عرض آن حدود ۲۷ متر شامل شش خط سواره‌رو است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در خصوص اعتبار این پروژه گفت: اعتبار اولیه این تقاطع چند سطحی شامل ۵۸۴ میلیارد ریال بود اما برای اینکه هنگام اجرای کار مسیر بسته نشود تغییرات نوع عرشه انجام شد و مبلغ به ۷۰۰ میلیارد ریال تغییر یافت که حدود نیمی از آن یعنی ۳۵۰ میلیارد ریال به فاز نخست این پروژه اختصاص یافت.

صفری تصریح کرد: پل اصلی شامل ۱۶ ستون است. فاز دوم نیز شامل دو محور چپ‌گرد از سمت میدان خلیج فارس به میدان پنج نخل و از میدان پنج نخل به سمت فرودگاه است.

وی گفت:این پروژه شامل پنج پل اصلی است که احداث تمام آنها تقاطع غیر همسطح شهید بندر را ایجاد می‌کند. معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز بیان کرد: تا پایان سال جاری فاز دوم این پروژه که شامل دو محور است به اتمام می‌رسد. همچنین دو محور دیگر در سال 98 به پایان خواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار