اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبرداد:
شوشان: عباس پورسلان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان شامگاه جمعه در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان باوی اظهار داشت: احداث راه روستایی کهیش به بیت مطیلب و راه روستای یکاویه به مصطفی خمینی(وهابیه) از اولویت های توسعه راهها در بخش مرکزی شهرستان باوی است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: توسعه جاده های روستایی بخصوص در مناطق کم برخوردار از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور احداث چهار کیلومتر جاده در روستای یکاویه و همچنین جاده ای به طول 12 کیلومتر در مسیر روستایی کهیش- بیت مطیلب و پروژه آسفالت روستای صلیعه شهرستان باوی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از جاده روستایی کهیش - بیت مطیلب بیش از چهار هزار نفر روزانه تردد خواهند کرد و بیش از 293 خانوار به صورت مستقیم از این مسیر بهره مند می شوند. 

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: احداث این جاده 12 کیلومتری با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال ظرف مدت شش ماه انجام شده و در مرحله اول چهار کیلومتر آن برای خدمت رسانی سریعتر به اهالی منطقه، آسفالت می شود.

وی بیان کرد: اگر اعتبارات کافی در اختیار داشته باشیم، می توانیم روند اجرایی کار را افزایش داده و بدون کوچکترین وقفه کار خود را پیش ببریم.

پورسلان گفت: در بررسی های میدانی از شهرستان باوی مسیرهای مختلف دیگری نیز شناسایی شده اند که نیازمند توسعه بوده و تلاش داریم برای این مسیرها نیز از اعتبارات ملی ردیفی را در نظر گرفته و کار را آغاز کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار