اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
‌استاندار خوزستان:
شریعتی: عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب خام 700 میلیمتری از جنس GRP، برای مدت هشت ماه پیش بینی گردید که خوشبختانه با برنامه ریزی و طراحی پروژه توسط آبفا اهواز ، طرح به صورت کاملا ضربتی در حال انجام است.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه فردوس کریمی مدیرعامل آبفا اهواز از پروژه "خط انتقال آب خام 700 میلی متری از تاسیسات برداشت آب خام صنایع فولاد به تاسیسات تولید(تصفیه خانه) آب شهرستان کارون " بازدید نمود و از افزایش 70000 مترمکعبی تولید آب این شهرستان با اجرای ضربتی پروژه توسط شرکت آبفا اهواز خبر داد.

شریعتی گفت: عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب خام 700 میلیمتری از جنس GRP، برای مدت هشت ماه پیش بینی گردید که خوشبختانه با برنامه ریزی و طراحی پروژه توسط آبفا اهواز ، طرح به صورت کاملا ضربتی در حال انجام است و 20 روزه به پایان خواهد رسید.


شریعتی کاهش دبی رودخانه کارون و کم آبی در شهرستان کارون را دلیل اصلی اجرای این پروژه عنوان و اظهار کرد: اجرای این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن توسط شرکت آبفا اهواز، برای تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان عزیز می باشد که در حال حاضر مراحل پایانی خود را طی می نماید.

وی تصریح کرد: همانطور که گفته شد، زمانبندی اجرای خط انتقال فوق، در شرایط معمول حدود 8 ماه به طول می انجامید که با تلاش بی وقفه شرکت آبفا اهواز و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط، این عملیات 20 روزه پایان خواهد رسید .

وی افق این طرح را 20 تا 25 سال آینده عنوان کرد و بیان داشت : براساس برنامه ریزی های انجام شده و با انتقال آب غدیر به اهواز ، رینگ آبرسانی کلان شهر اهواز تکمیل شده و آب مصرفی تمام نقاط کاملا تامین خواهد شد .

غلامرضا شریعتی در ادامه به یکی دیگر از طرح های تامین آب شهرستان کارون توسط شرکت آبفا اهوازاشاره داشت و گفت : طرح اتصال مخازن آب ارتفاعات حصیر آباد به شبکه آب شرب منطقه شرق اهواز به مرحله آبگیری مخازن رسیده و ان شاالله با آبگیری این مخازن از طرح آبرسانی غدیر و آب حیات، شاهد افزایش فشار آب در مناطق منبع آب، کوی رمضان، بخشی از مهدیس و مناطق غربی شهرستان کارون خواهیم بود.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار