اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری آزمایشی خط دوم طرح آبرسانی غدیر:
اردکانیان: پروژه آبرسانی غدیر از جمله پروژه های اولویت دار دولت در خوزستان است که در هفته های اخیر تلاش فراوانی برای تکمیل شدن این طرح بزرگ صورت‌گرفت تا کار به هدف از پیش تعیین شده رسید.
به گزارش شوشان رضا اردکانیان شامگاه چهارشنبه در آیین بهره‌ برداری آزمایشی خط دوم آبرسانی غدیر برای تامین آب شرب شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان با بیان این مطلب افزود: دست اندرکاران این پروژه شبانه روز بدون وقفه تلاش کردند تا این طرح به مرحله نهایی برسد. بنده نیز به همین مناسبت شبانه به محل این پروژه آمده‌ام تا به همان شیوه از زحمات این عزیزان تشکر کنم.

 اردکانیان افزود: پروژه آبرسانی غدیر از جمله پروژه های اولویت دار دولت در خوزستان است که در هفته های اخیر تلاش فراوانی برای تکمیل شدن این طرح بزرگ صورت‌گرفت تا کار به هدف از پیش تعیین شده رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئله آب همواره دارای اهمیت حیاتی بوده است، ادامه داد: این موضوع در شرایط فعلی که در اغلب نقاط کشور با کاهش ویژه بارندگی روبه‌رو هستیم از ارزش بسیار مهمی برخوردار است.

وزیر نیرو با اشاره به نقش نمادین این طرح آبرسانی در توانمندی و همدلی میان ملت و دولت، گفت: ما همه با هم به گونه‌ای فعالیت خواهیم کرد که یک رژیم جعلی با 70 سال قدمت نتواند به ملتی که بیش از سه هزار سال سابقه مدیریت آب دارد درس بدهد.

اردکانیان با تاکید بر اینکه بایستی در پی ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم باشیم، عنوان کرد: تمامی انتقادات و تذکرات دوستانه و برادرانه به دلیل امنیت مردم و توسعه کشور است اما می‌بایست مسائل را مطابق با آستانه تحمل مردم گوشزد کنیم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در قالب این طرح، آبرسانی به روستاها نیز همچون شهرها زودتر از موعد پیش‌بینی شده به نتیجه برسد.

اردکانیان تصریح کرد: بهره‌برداری برداری آزمایشی از این طرح بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال هزینه داشته که رکورد خوبی در کمترین زمان ممکن به ثبت رسیده است.

وزیر نیرو ضمن تشکر از نماینده عالی دولت در استان خوزستان تاکید کرد: از سوی هیات وزیران وظیفه دارم مراتب قدردانی و تشکر از همه دست اندرکاران این پروژه بزرگ خصوصا دکتر شریعتی استاندار خوزستان که شبانه روز پیگیر اتمام این پروژه بزرگ بودند را اعلام نمایم.

طرح غدیر 2 با هدف آبرسانی و تامین کامل آب شرب شیرین به مردم شهرستانهای خرمشهر، آبادان و شادگان از 10 ماه پیش آغاز شده و بامداد پنج شنبه به بهره برداری آزمایشی رسید.



















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار