اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
رئیس واحد شوشتر:
نشست مشترکی با حضور دکتر حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مهندس پنبه دانه پور فرماندار شوشتر، مهندس میرزا پور مدیرعامل شرکت کشت و صنعت کارون، مهندس پورعابد مدیر توزیع برق و مهندس شیربیگی شهردار شوشتر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: با شرکت کشت و صنعت کارون که یکی از قطب های کشاورزی و صنعتی کشور به شمار می رود، گفتمانی داشتیم که بتوانیم موانع میان ارتباط صنعت و دانشگاه را برطرف کنیم تا این واحد دانشگاهی‌ بتواند در حوزه صنعت پررنگ تر عمل کند.


دکتر محمدحسین پورمحمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در گفت و گو با خبرنگار آنا در زمینه فعالیت های دانش بنیان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: واحد شوشتر به عنوان تنها واحد دانشگاهی دارای مرکز رشد واحدهای فناور در استان خوزستان است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در طول یک سال اخیر به آن توجه کرده بحث کارآفرینی و اشتغال است که یکی از دغدغه های اصلی جامعه نیز محسوب می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر انجام فعالیت های مهارت آموزی و تبدیل دانشگاه به دانشگاه کارآفرین را لازمه ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و افزود: به دنبال آن هستیم که بتوانیم در کنار مباحث تئوریک، مباحث عملی آموزش داده شود. و شرایط لازم برای اشتغال و کارآفرینی دانشجویان فراهم شود.

دکتر پورمحمدی با اشاره به راه اندازی کارگروه اشتغال و کارآفرینی در این واحد دانشگاهی اذعان داشت: هدف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر ایجاد اشتغال پایدار برای دانشجویان در زمان تحصیل و پس از آن می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده گفت: ما در راستای سخنان مقام معظم رهبری درباره ارتباط صنعت و دانشگاه ورود کرده ایم به طوری که با کشت و صنعت کارون که یکی از قطب های صنعتی و کشاورزی کل کشور به شمار می رود، گفتمانی داشتیم که بتوانیم موانع میان ارتباط صنعت و دانشگاه را برطرف کنیم تا دانشگاه ها نیز بتوانند در حوزه صنعت پررنگ تر عمل کنند. 

وی در پایان اضافه کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر طرح های مختلفی نظیر طرح ملی برداشت سبز و ... وجود دارد که انتظار می رود با توجه به اثرات مختلف آلایندگی که کشت و صنعت کارون دارد با دانشگاه همکاری هایی را داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار