اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
محمد تقی‌زاده از رقابت ۱۷ هزار و ۶۷۸ داوطلب خوزستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و جذب یک هزار و ۵۰ معلم در استان از طریق این آزمون خبر داد.
محمد تقی‌زاده اظهار کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در ۲۱ حوزه اصلی و ۱۰۸ حوزه فرعی آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۶۰۰ نفر به نیاز سال گذشته آموزش و پرورش استان در حوزه نیروی انسانی اضافه شده است، توضیح داد: ۱۰ هزار معلم در سال گذشته کمبود داشتیم که با احتساب نیاز جدید در سال تحصیلی پیش رو به ۱۴ هزار و ۶۰۰ معلم نیاز پیدا خواهیم کرد. البته با جذب هفت هزار و ۶۰۰ نیروی حق‌التدریس در سال گذشته، خوشبختانه این نیاز به هفت هزار معلم کاهش پیدا کرد.

تقی‌زاده در خصوص وضعیت جذب نیرو در آموزش و پرورش خوزستان از طریق آزمون، توضیح داد: سازمان امور استخدامی کشور بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برای پنجمین بار پیاپی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با بیان اینکه ۴۲۷ هزار و ۶۹ داوطلب در سراسر کشور در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند، خاطرنشان‌کرد: صبح روز جمعه (۱۵ تیرماه) شاهد رقابت ۱۷ هزار و ۶۷۸ داوطلب خوزستانی در این آزمون بودیم. سهمیه جذب معلم از طریق این آزمون در خوزستان یک هزار و ۵۰ نفر خواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار