اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
به نام خداوند قدیر

پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خواست و اراده همه ایرانیان صرف نظر از دین، قومیت، جایگاه اجتماعی و اقتصادی آنان بود. این جمهوری به غایت مردمی، باید خصلت مردمی بودن خود را حفظ کند تا پایدار بماند و ملت را از ارزشهای برآمده از خود اعم از آزادی، استقلال ، معنویت واسلامیت برخوردار نماید،. اما راه حفظ آن ویژگی، اهتمام مستمر رهبران و مدیران برای حفظ و تقویت یکدلی و یک رنگی با مردم و جلب روز افزون اعتماد آنان است. 

یکی از مهمترین عوامل تخریب اعتماد مردم خلف وعده است. با کمال تاسف باید گفت سالهاست دچار خلف وعده برخی از مسئولان هستیم که متاسفانه نتیجه محتوم آن کاهش شدید اعتماد عمومی می باشد، لذا بازسازی و حفظ این سرمایه اجتماعی در جمهوری اسلامی از هر اقدام دیگری حیاتی تر است. 

خوشبختانه در دوره انتخابات، دولت تدبیر و امید این مهم را سرلوحه برنامه های انتخاباتی خود قرار داد و سعی کرد وعده های سنجیده به مردم دهد. پس از انتخابات نیز با تخصیص اعتبارهای لازم ،اقدام به اجرایی شدن وعده ها نمود. 

تامین و رساندن آب شرب مناسب به آبادان ، خرمشهر و شادگان نه تنها ادای دین عقب مانده دولت های گذشته و نظام به مردم شریف، صبور و محروم بود، بلکه بارقه ای از احیای ارزش فراموش شده وفای به عهد در حوزه اجرا و سیاست ورزی محسوب می شود. با استمرار این رویکرد مدبرانه دولت ،ان شاءالله امید و اعتماد به جامعه بازخواهد گشت. امیدواریم وعده های جناب رئیس جمهور عزیز در زمینه های  جلوگیری از انتقال آب از خوزستان، رفع آلودگی های زیست محیطی و دیگر مشکلات مردم رنج دیده و جنگ دیده خوزستان نیز به تدریج محقق گردند و راه برای آبادانی بیشتر خوزستان عزیز و رفاه مردم سرافراز آن  هموار گردد.

ما وظیفه خود می دانیم از همه دست اندرکاران سخت کوش اجرای این بخش از طرح بزرگ آبرسانی غدیر اعم از مشاوران، ناظران، مجریان بویژه از کارگران زحمت کشی که دشواری جانفرسای کار در شرایط بسیار سخت آب و هوایی را به جان خریدند و با رسانیدن آب گوارا، کام مردم شریف شهرهای خرمشهر، آبادان و شادگان را شیرین کردند و مرهمی شفابخش بر یکی از زخم های محرومیت چند ساله آن عزیزان نهادند ؛ تشکر نماییم. 

از ریاست محترم جمهور، وزیر محترم نیرو و استاندار محترم خوزستان که در این زمینه پیگیری های مجدانه ای داشته اند نیز، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم و از پروردگار قدیر، توفیق روز افزون آنان را در اجرای  فازهای باقیمانده طرح بزرگ غدیر و همچنین آب رسانی به سایر شهرهای خوزستان را خواهانیم.   

ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار