اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
بهره مندی 170 روستای خوزستان از نعمت آب شرب در سال 96:
غلامرضا شریعتی در آیین آغاز عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی به 51 روستای شهرستان مسجد سلیمان اظهار داشت : بارها به مردم روستاهای مسجد سلیمان وعده آبرسانی داده شده اما متاسفانه به این مطالبه به حق مردم رسیدگی نشده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: اگر چه در سال های اخیر تلاش های فراوانی برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و افزایش رضایتمندی مردم در استان انجام شده اما برای اجرای پروژه های بزرگ عزم جدی تری نیاز است.

وی بیان‌کرد: همه ما باید در انجام امور همت بیشتری به خرج دهیم و تا جایی که امکان دارد روال بوروکراسی اداری را کمتر کنیم.

شریعتی گفت: مردم زمانی نتیجه کار را می بینند که آب به منازل آن ها برسد و اگر غیر از این باشد، بازهم به وعده های خود عمل نکرده ایم.

استاندار خوزستان گفت: سال گذشته دولت مصوبه ای برای خوزستان از محل صندوق توسعه ملی به تصویب رساند که طبق آن سالانه یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی روستایی تخصیص می یابد.

وی تصریح کرد: سال گذشته به 170 روستا در خوزستان آبرسانی شد و شاید در تاریخ آبرسانی روستایی ایران یک اقدام بی سابقه بود .

استاندار خوزستان گفت: توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب، بهداشتی، جاده ای و آموزشی می‌تواند باعث کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و جلوگیری از حاشیه نشینی شود.

وی گفت: اگر برنامه ریزی صحیح برای توسعه زیرساخت ها نباشد روستاها از سکنه خالی شده و بی شک آسیب های اجتماعی افزایش می یابد.

استاندار خوزستان گفت: اگرچه انتظار بیشتری از آبفا روستایی می رود تا پروژه های آبرسانی به روستاها را سریعتر پیش ببرد اما تاکنون اقدامات خوبی را صورت داده و باید نقاط بیشتری را برای آبرسانی شناسایی کند.

شریعتی تاکید کرد: باید با مردم صادق باشیم و اگر برای انجام پروژه ای مشکل داریم باید واقعیت را به مردم منعکس کنیم و از گفتن بهانه های بی مورد خودداری کنیم.

وی ادامه داد: دروغ گفتن و وعده های بی مورد اعتماد مردم را کاهش می دهد اما صداقت می‌تواند بر اعتماد مردم و رضایتمندی آن ها از عملکرد مسئولان بیفزاید.

شریعتی گفت: مردم خوزستان با وجود همه کاستی ها همواره پای انقلاب ایستاده اند اما باید آنچه را که می بینند و می شنوند یکی باشد.














نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار