اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
جشنواره های عکس AKFAD و Güler Ertan که در کشور ترکیه برگزار شد، از عکاسان ایرانی حاضر در این دو رویداد تقدیر کردند.
به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در جشنواره Güler Ertan عکس های «عمیق 01» از امین زمزم و «فانفار» از مهدی روحی موفق به دریافت روبان فیاپ شدند.

در این جشنواره که در دو بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‎های مختلف شامل امین زمزم، جواد حسن پور، سید محمد جواد صدری و مهدی روحی پذیرفته شدند.

همچنین در جشنواره عکس AKFAD کشور ترکیه که در یک بخش و با موضوع کشاورزی و زندگی برگزار شد، عکس «زخم و بدون آب» از امین مداحیان موفق به دریافت روبان فیاپ شد.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که در حال حاضر نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس است.

عصر ایران/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار