اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
در بخش غیزانیه اهواز صورت گرفت؛
شوشان: عملیات احداث 45 کیلومتر راه روستایی در بخش غیزانیه از توابع کلانشهر اهواز روز گذشته آغاز شد.
عملیات احداث 45 کیلومتر راه روستایی در بخش غیزانیه اهواز با حضور عباس پورسلان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز در آیین کلنگ زنی راه 11 روستا در بخش غیزانیه اهواز با بیان اینکه توسعه روستاها و رفع مشکلات حق روستائیان است، افزود: راه یکی از زیرساخت های توسعه است و ما وظیفه داریم روستاها را برخوردار و امکانات رفاهی روستاها را بهتر کنیم، تا ماندگاری روستائیان در روستاها بیشتر شود.

وی ادامه داد: توسعه،عمران و آبادانی و درآمد کشور مرهون زحمات روستائیان است و وظیفه دولت هم عمران و آبادانی روستاهاست.

فرماندار شهرستان اهواز در پایان از زحمات اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان و بخشدار غیزانیه اهواز و حضور و پیگیری نمایندگان مردم شهرهای اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در اجرای این پروژه مهم راهسازی تشکر و قدردانی کرد.

در این پروژه راه 11روستای حلوه فای، حلوه جامع، منیثر، فای سید محمد، ام الدیای یک، مشرفه کوچک، ابوکبریه، روزنه، غدیر حبسه، شریفیه و هور سید علی با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی اجرا می شود.

احداث راه روستایی ام الدیای به طول 7 کیلومتر و اعتبار 25 میلیارد ریال، احداث راه روستایی ابوصلبیخات - منیژ به طول 8 کیلومتر و اعتبار 18 میلیارد ریال از طرح‌هایی هستند که امروز کلنگ زنی شدند.

همچنین کلنگ احداث 6 کیلومتر راه روستایی مشرفه کوچک با اعتبار 8 میلیارد ریال، احداث راه روستایی حلوه – جامع به طول 6 کیلومتر و اعتبار 17 میلیارد ریال و احداث راه روستایی ابواکبریه، روزنه و سید یوسف به طول 20 کیلومتر و اعتبار 35 میلیارد ریال بر زمین زده شد.

مجموع طول این 5 طرحی که کلنگ آن‌ها به صورت یکجا به زمین زده شد، 45 کیلومتر و اعتبار آن 103 میلیارد ریال است.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار