اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
در مردادماه امسال و سالروز تنفیذ حکم رئیس جمهوری، نخستین گزارش مربوط به حقوق شهروندی ارائه شده و امیدواریم در اسفند امسال نیز دومین گزارش آن تقدیم شود.
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: مردادماه امسال و در سالروز تنفیذ حکم رئیس جمهوری، نخستین گزارش مربوط به حقوق شهروندی ارائه شده و امیدواریم در اسفند امسال نیز دومین گزارش آن تقدیم شود.

به گزارش فارس، شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در نشست حقوق شهروندی گیلان که شب گذشته برگزار شد، از آماده بودن پیش نویس اولین پیشرفت ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی خبر داد و اظهارداشت: در مردادماه امسال و سالروز تنفیذ حکم رئیس جمهوری، نخستین گزارش مربوط به حقوق شهروندی ارائه شده و امیدواریم در اسفند امسال نیز دومین گزارش آن تقدیم شود.

وی همچنین از تعریف پروژه ای در جهت تقویت تعامل با سایر قوا در حوزه منشور حقوق شهروندی خبر داد و گفت: هم اکنون نیز همکاری های موجود، بسیار خوب و مناسب است و دولت تلاش دارد نارضایتی عمومی کاهش یافته و مردم بدون سردرگمی و در کمترین زمان ممکن، پاسخ مطالبات خود از مسئولان را دریافت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار