اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
عضو اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی به دنبال مهره‌چینی در کابینه و شروع زودهنگام تحرکات انتخاباتی است.
بهرام پارسایی با اشاره به انتشار شایعات مبنی بر استعفای معاون اول رییس‌جمهور و القای وجود اختلافات عمیق در کابینه توسط برخی جریان‌های سیاسی گفت: متاسفانه در موقعیت‌هایی که کشور درگیر مشکلات و التهاب است به جای اینکه تمام افراد با انسجام دنبال ارئه راهکار باشند تا بتوانیم در راستای منافع ملی و کاهش دغدغه مردم قدم برداریم، توان خود را برای ناامید کردن مردم به کار می‌گیرند. 

وی افزود: در این راستا با افرادی مواجه هستیم که ادعایشان در انقلابی بودن بیشتر است پس باید بیشتر همراهی کنند تا تنش به جامعه منتقل نشود. البته دولت هم وظیفه دارد برنامه‌های مشخص خود را در این زمینه ارائه دهد تا دغدغه ‌های مردم کاهش پیدا کند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای روحانی همچنین باید تشخیص بدهند که چه کسانی در این زمینه همراه هستند تا بتواند با کمک آنها بر مشکلات فائق بیاید در ضمن مشاوره نیز باید با افرادی صورت بگیرد که امین و دلسوز باشند نه اینکه به دنبال زد و بند و باند بازی باشند. باید در این زمینه برنامه جدی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مجلس هم باید در این راه با دولت همراهی کند و مثلا دولت برای تصویب مواردی همچون لوایح چهارگانه چندین ماه منتظر ماند. همه نهادها نیز باید در راستای منافع ملی و معیشت مردم همصدا و همدل باشند.

پارسایی در خصوص برخی تحرکات نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ برای نفوذ در دولت هم گفت: اینکه جریانی وجود دارد که به دنبال مهره چینی در دولت است هویداست و این نگرانی وجود دارد.

وی ادامه داد: تا انتخابات حداقل سه سال زمان مانده و در شرایط فعلی جامعه اگر اشخاصی به دنبال این سیاست باشند قطعا خیانتی است به مردم و جامعه که به جای ارائه راهکار برای رفع مشکلات داخلی و تعامل با دنیا فکرشان روی ۱۴۰۰ باشد. این موضوع را نه تنها خیانت به مردم که خیانت به نظام می‌دانم. اگر پتانسیلی که باید به دنبال منافع مردم باشد در خدمت منافع جناحی و زد و بندهای سیاسی و شروع زودهنگام تحرکات انتخاباتی قرار بگیرد، قطعا نارضایتی عمومی را در پی خواهد داشت.

سخنگوی فراکسیون امید افزود: مردم این موضوعات را تشخیص می‌دهند و نمی‌شود از رای آنها برای پیشبرد اهدافی بهره‌برداری کرد که ظلم به ملت و ظلم به نظام است. آقای روحانی باید ورود کند چرا که نباید قدرت دولت در این مسیر هزینه شود و مردم شخص ایشان را برای شکل گیری این تحرکات مقصر می‌دانند.

ایلنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار