اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵
استاندار خوزستان عنوان کرد؛
آبادان - شوشان ؛ استاندار خوزستان ، گفت : فرماندار ویژه شهرستان آبادان یکی از فرمانداران مجرب و متعهد استان خوزستان است.
شوشان آبادان ؛ غلامرضا شریعتی ، در خصوص انتقادات مطرح شده توسط برخی از منتقدان اظهار کرد: انتقاد کردن حق همه است تا در مورد عملکرد من اظهار نظر کنند و من نیز از این انتقادات استقبال می‌کنم زیرا همه باید نظر دهند و صحبت کنند.

وی افزود: من انتقادات همه افراد را با جان و دل و روی خوش می‌پذیرم و دستان کسانی را که من را راهنمایی و یا نقد سازنده می‌کنند، می‌بوسم.

استاندار خوزستان ادامه داد: من حتی ممنون کسانی که تخطعه می‌کنند یا به من به دلیل مختلف تهمت می‌زنند نیز هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم، زیرا بر اساس فرمایش امام خمینی(ره) تخطعه نیز موهبت الهی است و آن را می‌پذیریم.

وی با اشاره به عملکرد فرماندار ویژه شهرستان آبادان ، اظهار کرد: دکتر شهبازی یکی از فرمانداران خوب ، مجرب و متعهد استان خوزستان است.
.
وی ادامه داد : سوابق و تلاش های فرماندار ویژه شهرستان بر هیچ شخصی پوشیده نیست.

شریعتی با بیان اینکه باید هدف همه توسعه استان باشد، عنوان کرد: امیدواریم همه باهم در کنار و برای توسعه استان تلاش کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم تا بتوانیم رضایت‌مندی مردم استان را کسب کنیم.


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار