اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
لستر و برایتون 20 میلیون یورو برای جهانبخش می پردازند
دو باشگاه مطرح فوتبال انگلستان شرایط مالی باشگاه آلکمار را پذیرفته و حالا ستاره فوتبال ایران باید یکی از دو تیم را برای بازی در فصل آینده انتخاب کند.

به گزارش شوشان، این می تواند جذاب ترین انتقال سال باشد.علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال ایران و باشگاه آلکمار با عنوان آقای گلی فوتبال هلند ، امروز به انگلستان سفر کرد تا یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران را رقم بزند.

 

دو باشگاه لسترسیتی و برایتون اندهوو آلبیون از تیم های لیگ برتر باشگاه انگلستان خواهان علیرضا جهانبخش هستند و هردو تیم شرایط مالی باشگاه آلکمار را پذیرفته اند.

 

نکته اینجا است که وقتی روز گذشته صحبت از درخواست 20 میلیون یورویی آلکمار برای صدور رضایتنامه گفته می شد که لسترحاضر نیست این مبلغ را بپردازد و از همین رو گفته می شد که برایتون شانس بیشتری برای جذب ستاره ایرانی دارد اما امروز خبر دیگری منتشر شده که در آن ، لستر نیز اعلام موافقت کرده تا این مبلغ را برای جذب پسرخوب فوتبال ایران بپردازد. 


جهانبخش امروز با انتشار استوری در اینستاگرامش با هلند و آمستردام خداحافظی کرد تا حضورش در لیگ برتر انگلستان جدی تر از هر زمان دیگری به نظر برسد. او حالا می تواند در لستر جانشین ریاض ماهرز الجزایری شده یا به برایتون تیم پانزدهم لیگ برتر در فصل گذشته بپیوندد. هرچند حضور جهانبخش در لستر می تواند جذاب تر باشد اما او اگر به برایتون هم بپیوندد با حضور در لیگ برتر فوتبال جزیره و بازی در میان غول های فوتبال جهان مهمترین نقل و انتقال سال را برای ما رقم خواهد زد.

ورزش سه/


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار