اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
انتقال غیرمنتظره رضا گوچی
حساب رسمی باشگاه آپوئل قبرس اعلام کرد مهاجم ملی پوش فوتبال ایران امروز در این باشگاه حضور خواهد یافت تا در صورت توافق نهایی و امضای قرارداد به این تیم بپیوندد.

به گزارش شوشان، رضا قوچان نژاد یکی از دیگر ملی پوشان ایرانی حاضر در جام جهانی است که پس از پایان این بازی ها اقدام به تغییر باشگاه خود کرد. گوچی که در لیگ اخیر با پیراهن هیرنفین هلند به میدان رفته بود به احتمال فراوان بازی های فصل پیش رو را با تیم آپوئل در لیگ قبرس خواهد گذراند.

 

حساب رسمی باشگاه آپوئل در توئیتر پس از اعلام این خبر نوشت گوچی برای انجام مذاکرات نهایی امروز به این باشگاه خواهد آمد تا پس از کسب توافقات نهایی به امضای قرارداد خود بپردازد و از این پس برای قبرسی ها در میدان حضور پیدا کند.

 

تیم آپوئل نیکوزیای قبرس که قدمتی 92 ساله دارد را می توان یکی از مهمترین تیم های حاضر در فوتبال این کشور دانست. آنها تاکنون موفق شدند 22 بار به عنوان قهرمانی لیگ این کشور، 19 بار به عنوان قهرمانی جام حذفی و 13 بار نیز به عنوان قهرمانی سوپرلیگ قبرس دست پیدا کنند.

 

رضا قوچان نژاد که در رده های پایه ای فوتبال هلند برای تیم ملی این کشور به میدان رفته بود پس از پیوستن به تیم ملی ایران در 44 دیدار به میدان رفت و توانست 16 بار نیز دروازه حریفان را باز کند. او بارها با گل های خود مقدمات موفقیت تیم را فراهم کرده بود که مهمترین آنها را می توان در راه رسیدن به جام جهانی برزیل دانست.

 

گوچی در دوسال اخیر برای تیم هیرنفین هلند به میدان رفت و به عنوان یکی از کاپیتان های اصلی این تیم توانست در فصل اول 20 گل و در فصل دوم نیز 9 گل به ثمر برساند. او در اولین سال حضور خود در هیرنفین(دوره جدید) توانست در جمع بهترین گلزنان لیگ این کشور قرار بگیرد.

 

مهاجم گلزن فوتبال ایران پیش از تیم هیرنفین، در تیم های چارلتون انگلیس، استاندارد لیژ بلژیک و ... به بازی پرداخته بود. او پس از پایان بازی های تیم ملی در جام جهانی روسیه در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی را دارد.

ورزش سه/

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار