اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
شوشان _ عبدالرحمن نیک سرشت :

پایان عمر شورای چهارم شهر اهواز مقامات نظارتی و قضایی برخورد خوبی با جریان فساد گستر درون شهرداری کردند که متاسفانه بواسطه ی نفوذ دانه درشت ها این عملیات انقلابی متوقف گشت.

حالیه، امروز بعد از گذشت نه ماه همان جریان جسور تر از قبل به شکلی مرموز می خواهند دوباره نفوذ نامیمون خود را به شهرداری اهواز تحمیل نمایند.

به هر حال این افراد نشان دار در این موقعیت حساس تاریخی که از یک طرف، اقتصاد شهری مختل شده و از سوی دیگر نیز شهر مظلوم اهواز هدف و مرکز اصلی خراب کاری های ترامپ و تیم ضد ایرانی اش قرار گرفته، متاسفانه می بینیم که در بهت و ناباوری هر چه تمام بطور گسترده جان گرفته و توسط افرادی رسانه ای که مشخصا معلوم است که از کدام محل و مراکز سیاسی- اقتصادی تغذیه می شوند باز تحرکات ایذایی و پروپاگاندای تبلیغاتی خود را بطور وسیع بر علیه ی شهردار کارآمد خستگی ناپذیر و فساد ستیز اهواز بعمل می آورند.

البته ناگفته نماند تنها این افراد متخلف نیستند که خواهان کله پا شدن منصور کتانباف هستند بلکه می توان بسادگی رد پای عوامل موذی بعضی از نهادها، سازمانها و اداراتی را نیز مشاهده نمود که مبالغ هنگفتی از بابت بدهی های معوقه ی خود به شهرداری بدهکارند.

آری، همان سازمان هایی که باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند، آری، همان سازمان هایی که نسبت به سرسختی و نفوذ ناپذیری شهردار اهواز در خصوص وصول مطالبات شهر ناخرسند و بیمناک هستند، برای مثال می توان به رد پای یکی از همین افراد قلم به مزد که این روزها برمخالفت منصور کتانباف اصرار می ورزد را در دو روابط عمومی مرتبط با هم در استان مشاهده نمود.

آری، همان سازمان های بدهکار به شهرداری که قلم بدستانی را حمایت می کنند که علنا با بدترین ادبیات نامعمول و خارج از عرف برعلیه کتانباف مطلب می نویسند یا مثلا فلان پیمانکاران مشهور و مشهود ناخوشنام که امروز بادی گارد و نوکران خانه زاد بعضی از دانه درشت های استان هستند.

آری، همانانی که مانند دوران قاجار اعمال خود را به منصب های آنچنانی می رسانند تا فساد سازمانی خود را در کلانشهر اهواز گسترش دهند.

باری، ناگفته نماند که شهردار اهواز بدلیل این که خود فردی ارگانی و از یادگاران دفاع مقدس است از سوی بعضی از نهادهای جان برکف و حواس جمع مورد حمایت واقع می گردد و آن عزیزان هم تمام تحرکات این نوکیسه گان کاسه لیس تغار شکسته را در رصد خود دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار