اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹
دکتر ابول نژادیان رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛
راه اندازی ساختمان و دستگاه های گاما اسکن هسته ای حلقه مفقوده و مهمی از حوزه سلامت و درمان شوشتر است که به لطف خدا امروز شاهد اجرای این پروژه هستیم.
طی مراسمی با حضور نماینده شوشتر و گتوند در مجلس، رئیس و معاونان دانشکده علوم پزشکی شوشتر، عملیات احداث ساختمان گاما اسکن هسته ای در بیمارستان خاتم الانبیا آغاز شد. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در این برنامه گفت: راه اندازی ساختمان و دستگاه های گاما اسکن هسته ای حلقه مفقوده و مهمی از حوزه سلامت و درمان شوشتر است که به لطف خدا امروز شاهد اجرای این پروژه هستیم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: باید از خیر عزیز این پروژه آقای نوید، که شوشتری بوده و ساکن امریکا هستند و نماینده ایشان آقای شرف الدین، تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشیم چرا که هزینه احداث ساختمان این پروژه با مبلغ حدود 500 میلیون تومان توسط ایشان تقبل شده و حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هم هزینه دستگاه ها و تجهیزات گاما اسکن نیز از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی شوشتر تامین می شود.

وی همچنین با اشاره به نقش مجمع خیرین سلامت شوشتر در جلب مشارکت خیران اذعان داشت: همچنین باید از آقای کجبافی قائم مقام دانشکده در موضوع خیرین سلامت هم قدردانی کنیم چرا که با تشکیل جلسات متعدد با شوشتری های مقیم خوزستان و تهران تشکیل دادند و کمک های شایانی به موضوع سلامت و درمان در شهرستان انجام داده اند.

وی زمان تقریبی اجرای پروژه را 4 ماه پیش بینی کرد و افزود: ساختمان 300 مترمربعی گاما اسکن حدوداً 4 ماه به طول خواهد انجامید و انشاءالله یکی از نیازهای مهم درمانی شوشتر را رفع خواهد نمود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گاما اسکن هسته ای را یکی از نیازهای مهم در چرخه درمان دانست و خاطرنشان ساخت: گرفتگی های عروق قلب با دقت زیاد، تصویربرداری پیشرفته تیروئید ها و ضایعاتی از این دست، ندول های سرد و گرم، غدد و عوارضات دستگاه گوارش و... از مهم ترین امکانات دستگاه گاما اسکن هسته ای است که باعث کاهش انتقالات بیماران به خارج از شهرستان خواهد شد.

دکتر ابول نژادیان گفت: در ابتدای ورود ما به شوشتر و برنامه ریزی ها برای دستگاه هایMRI  و CT اسکن، برخی ها جبهه گرفتند و اعلام کردند ورود این ها برای شهرستان صرفه اقتصادی ندارد و هزینه گزاف و بی موردی است. اما در این روزها همان افراد از پرشدن نوبت ها گلایه می کنند. ما از این موضوع که این خدمات برای مردم مفید فایده بوده، خوشحالیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هم به دنبال رفع موضوعات نوبت دهی هستیم و سعی خواهیم کرد با دریافت مجوز افزودن نیرو، شیفت عصر را نیز برای دستگاهMRI  فعال کنیم. هم اکنون نیز 6 روز در هفته سی تی اسکن و ام آر آی به مردم شریف ارائه خدمت می کنند.

وی در پایان دانشکده علوم پزشکی شوشتر را پذیرای انتقادات سازنده دانست و رفع کمبودها و تلاش تا رسیدن به نقطه مطلوب را وظیفه ذاتی و توفیقی برای خدمت به مردم برشمرد.

همچنین در پایان مراسم، از دفترچه عملکرد 2 ساله دانشکده علوم پزشکی رونمایی شد. در این دفترچه تمامی اقدامات دانشکده در تمامی بخش ها و فعالیت های نرم افزاری و سخت افزاری آن منتشر شده و در اختیار حضار قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار