اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
هرناندز از هندوراس و ماریون از برزیل
ذوبی ها یکی از تیم های پیروز در دیدارهای هفته اول لیگ هجدهم بودند. آنها در دیدار سخت با نساجی از دو بازیکن خارجی در دقایق مختلف در ترکیب خود سود بردند.

 شاگردان امید نمازی در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم در قائمشهر و برابر تیم نساجی به میدان رفتند. ذوب آهن در همان نیمه اول موفق شد با یک گل زیبا، به دروازه حریف برسد و در نهایت نیز با حفظ آن، سه امتیاز شیرین از کناره های خزر به دست بیاورد.


اما اصفهانی ها در این دیدار از دو بازیکن خارجی جدید نیز استفاده کردند. ادی هرناندز، هافبک – مهاجم هندوراسی که در فصل نقل و انتقالات جایگزین کی روش استنلی شد یکی از این دو بازیکن است. او در دیدار روز گذشته از ابتدا در ترکیب ذوبی ها قرار گرفت و در همان نیمه اول روی هنرنمایی محمدرضا حسینی موفق شد با ضربه ای دقیق، گلی هوشمندانه را به ثمر برساند و بدین ترتیب خود را مطرح کند. هرناندز تا دقیقه ای که در میدان حضور داشت توانست به خوبی از پس وظایف محوله بربیاید. هرناندز 20 بار نیز برای تیم ملی هندوراس به میدان رفته است.


ماریون سیلوا هرناندز نیز دیگر هافبک – مهاجمی است که این روزها به جمع ذوبی ها اضافه شد. او که به دلیل تعدد بازیکنان خط میانی در دیدار روز گذشته برابر نساجی تنها 11 دقیقه فرصت حضور در میدان را به دست آورد از جمله بازیکنانی است که در ادامه بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می تواند بسیار به کار نمازی بیاید. ماریون برزیلی است و پیش از این نیز برای تیم هایی همچون آتلتیکو مینیرو، سانتاکروز و شارجه امارات به میدان رفته است.

منبع ورزش سه

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار