اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
هافبک شیلیایی در صدر اخبار
روزنامه‌های آلمانی و اسپانیایی خبر می‌دهند که آرتورو ویدال هافبک 31ساله‌ی بایرن مونیخ با بارسلونا قرارداد امضا کرده و انتقال او به باشگاه کاتالان قطعی شده است.

روزنامه‌ی گاردین می‌گوید درحالیکه باشگاه اینترمیلان ایتالیا برای جذب ویدال پیش‌قدم شده بود و علاقه‌ی زیادی برای خرید او از مونیخی‌ها داشت اما غول کاتالان در آخرین لحظه به میدان آمده و با ارائه‌ی پیشنهادی در حدود 30 میلیون یورو، هافبک شیلیایی را برای خود خریداری کرده. 


ویدال سه فصل گذشته را با پیراهن بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا بازی کرده بود ولی در طول تابستان شایعات زیادی درباره‌ی بازگشت او به سری آ مطرح شده بود. ویدال در گذشته سابقه‌ی بازی برای یوونتوس را داشته و حالا هر دو تیم شهر میلان خواهان جذب این هافبک شیلیایی بودند. اما اینتر تا همین اواخر بیشترین بخت را برای جذب او داشت. 

 

 


در فصل اخیر نقل و انتقالات، این دومین بار است که بارسلونا در آخرین لحظاتی که یک فوتبالیست آماده‌ی امضای قرارداد با یک تیم ایتالیایی می‌شود، به میدان آمده و او را از چنگ ایتالیایی‌ها درمی‌آورد. چند هفته پیش، قهرمان فصل پیش لالیگا، درحالیکه مالکوم در آستانه‌ی پیوستن به رم بود، او را از چنگ گلادیاتورها درآورد و به نیوکمپ برد. باشگاه رم از این بابت آنقدر ناراحت بود که چند روز پیش، در آستانه‌ی دیدار رم و بارسا در رقابتهای اینترنشنال چمپیونز لیگ، تمامی توییت‌هایی که اسم مالکوم در آنها منشن شده بود را بلاک کرد. 


بارسلونا مدتی است به دنبال بازیکنی برای پر کردن جای خالی پائولینیو می‌گردد، کسی که اوایل تابستان نیوکمپ را ترک کرد تا راهی چین شود. جای خالی این هافبک برزیلی برای سبک بازی ویدال، پست مناسبی خواهد بود. ویدال زمانی که تیمش توپ را در اختیار دارد، بازی را کنترل می‌کند. او با انرژی فوق‌العاده، در حملات شرکت کرده و بلافاصله به عقب بازمی‌گردد تا در فاز دفاعی نقش‌آفرینی کند.

منبع:ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار