اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
عضو کمیسیون قضایی مجلس:
بعضی قوانین به شدت در مجلس تصویب می شوند ولی متاسفانه در ادامه اصلاح و عوض می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد در نشست کانون وکلای خوزستان بیان داشت: برای گرفتن حق آب استان، می توان از طریق راههای قانونی اقدام کرد و به نتایج مفیدی دست پیدا کرد. مدعی العموم نیز می تواند با اعلام جرم ورود کند و یکی از مشکلات اساسی خوزستان حل شود.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب طرح لایحه "کودک آزاری" در مجلس که خلاف نظر عده ای از نمایندگان، در شرایط کنونی کشور بوده است، اظهار کرد: هر چند کشور در شرایط بحران و تحریم قرار دارد، با پیگیری کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، به این مهم‌دست پیدا کردیم. ایراداتی نیز به ماده ۱۱ و ۱۲ این طرح وارد بود که اصلاح شد.

وی در خصوص صنعت نیشکر و اینکه گفته می شود این صنعت آب زیادی مصرف می کند و به صرفه نیست، بیان کرد: با تعطیل شدن این صنعت، مزارع زیادی خشک، و ۲۰ هزار نفر که به طور مستقیم از این صنعت، منتفع می شوند بیکار خواهند شد. حقوقدانان و وکلا باید با ابزار قانون چاره اندیشی کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: در بحث قانون گذاری نیاز به تحمل و تدبر و نظرات کارشناسانه داریم، خیلی از لوایح خام و با مشکلات ابتدایی مطرح می شوند. کانون وکلای استان خوزستان، جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد، همه کمک کنیم که قوانین به درستی وضع شوند. طرح پذیرش و آموزش وکالت، در کمیسیون حقوقی  قضایی برای تحقیق و کار کارشناسی فرستاده شده است و مرکز پژوهش های مجلس روی آن کار می کند.

وی در پایان خطاب به وکلای حاضر در این نشست، بیان داشت: شما نیز کار گروهی تشکیل دهید و مشکلاتی که به این پیش نویس وارد هست را ارائه دهید و به ما اعلام کنید. با انتقاد کردن در محافل خصوصی، مشکلات حل نخواهند شد.

ایلنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار