اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: براساس اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما و به منظور کاهش مصرف برق ادارات و بانکهای استان روز چهارشنبه ۱۷مرداد ۹۷ تعطیل شدند.
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: براساس اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما و به منظور کاهش مصرف برق ادارات و بانکهای استان روز چهارشنبه  ۱۷مرداد ۹۷ تعطیل شدند.

کیامرث حاجی زاده  شنبه  اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران استان و شرکت برق منطقه ای خوزستان و با موافقت استاندار برای این تعطیلی تصمیم گیری شد.

 با اشاره به اخطاریه هواشناسی خوزستان   افزود : به منظور مدیریت بهینه مصرف برق ، کاهش پیک باری شبکه برق صرفه جویی در مصرف آب و برق  و پیشگیری از بروز حادثه و قطع احتمالی برق  بانک ها، مراکز آموزشی سطح استان، ادارات و دستگاه های اجرایی  (به جز مراکز امدادی درمانی، خدماتی -عملیاتی ،  آتشنشانی ها، و بخشهای دارای نوبت کاری ) در این روز تعطیل هستند.

پیرو اطلاعیه  هواشناسی  با توجه به روند افزایش یدما از روز دوشنبه هفته جاری  تا اوایل هفته آینده ، انتظار رخداد دمای ۴۹ درجه در اکثر مناطق استان و دمای ۵۰ درجه مناطقی از استان به ویژه  در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار