اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم با وجود گرفتن مجوز قید حضور در بازی های آسیایی را زد.

در حالی که مسئولان فدراسیون وزنه برداری از چند ماه قبل اعلام کردند فقط 7 وزنه بردار می توانند در بازی های آسیایی روی تخته بروند و بر همین مبنا هم با برگزاری رکوردگیری، ترکیب نهایی تیم ملی را انتخاب کردند، چند روز قبل خبر رسید که یک سهمیه دیگر هم به تیم های شرکت کننده تعلق گرفته و فدراسیون ایران از آن بی خبر بوده است.


البته مسئولان فدراسیون عدم اطلاع رسانی ستاد برگزاری بازی های آسیایی را دلیل این اتفاق دانستند و سریعا مجید عسگری را که به عنوان وزنه بردار ذخیره انتخاب شده بود، به ترکیب اصلی اضافه کردند.


حالا در فاصله چند روز تا اعزام این وزنه بردار سبک وزن از انصراف خود از حضور در بازی های آسیایی خبر داده است. مجید عسگری که می توانست در وزن 69 کیلوگرم بازی های آسیایی یکی از شانس های مدال باشد، گفته هدفش را مسابقات جهانی قرار داده و الان بدنش در افت است.


بدین ترتیب تیم ملی وزنه برداری ایران یک سهمیه خود را به همین راحتی از دست داد و با همان ترکیب قبلی یعنی علی مکوندی (85 کیلوگرم)، سهراب مرادی، کیانوش رستمی (94 کیلوگرم)، محمدرضا براری، علی هاشمی (105 کیلوگرم)، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی (به اضافه 105 کیلوگرم) راهی بازی های آسیایی می شود.

منبع:ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار