اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با ابتکار عملی‌ که با همکاری شورای شهر، شهرداری و با همت اعضای خانه مطبوعات شکل گرفت پیشنهاد نامگذاری بوستان خبرنگار به عنوان نقطه عطفی از جانب خانه مطبوعات داده شد و محلی به عنوان بوستان خبرنگار نام گرفت.
محمدجعفر فلسفی در آستانه روز خبرنگار و در حاشیه افتتاح بوستان خبرنگار در اهواز با اشاره به این که نامگذاری این بوستان به نام خبرنگار حداقل کاری است که می‌شد برای امیدواری خبرنگاران به آینده انجام داد بیان کرد: نامگذاری این بوستان اقدام بسیار خوبی است و این نقطه به یکی از بهترین نقاط شهر و محلی برای تفریح و اجرای برنامه برای اصحاب رسانه تبدیل می‌شود. 

وی با اشاره به پیگیری استاندار و سازمان آب و برق افزود: با ساخت 2 سد در این ناحیه این محل به منطقه‌ای زیبا و پر جاذبه بدل می‌شود. 

رییس شورای اسلامی شهر اهواز همچنین با گرامی داشتن یاد و خاطره خبرنگارانی که منشا اتفاقات خوبی بودند خاطرنشان کرد: پایه‌گذار بسیاری از تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قشر خبرنگار بوده است. لذا همه ما باید تلاش کنیم تا این جریان ادامه پیدا کند و به خوبی تقویت شود. 

فلسفی یادآوری کرد: بخش بزرگی از این وظیفه به مسوولان بازمی‌گردد چراکه صحبت زیاد می‌شود اما در صحنه عمل اتفاق چندانی نمی‌افتد. بنابراین باید هر کس و در هر جایگاهی تلاش کند. 

وی با ابراز امیدواری در این خصوص که خبرنگاران با همت و ابتکار خود برنامه‌های مفید و خوبی را در این محل به اجرا بگذارند و به خوبی از آن استفاده کنند گفت: بخشی از کار به خود رسانه‌ها به عنوان اصل و پایه بازمی‌گردد تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم. 

رییس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: همه این‌ها مقدمه‌ای برای پیشرفت شهر است و خبرنگاران چیزی را برای خود نمی‌خواهند. 

همچنین حسین حسین‌نژادیان، رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان، به نمایندگی از رسانه‌ها از این اقدام که با رایزنی شهرداری انجام شد تشکر کرد و گفت: راه‌اندازی بوستان خبرنگار اقدام خوبی است و امیدوارم با همفکری همه رسانه‌ها و ادارات ذیربط  به رسانه‌ها توجه بیشتری شود. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار