اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در تحریریه شوشان;
رضوانی: رسانه تاثیر بسزایی بر شکل گیری اذهان عمومی یک جامعه دارد. رسانه می تواند بر اساس اینکه چه محصولی را ارائه می دهد، اذهان عمومی را شکل داده و جهت دهی کند.
سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان به همراه رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پس از بازدید از تحریریه مجموعه روزنامه‌های راوی ملت، آوای دز و پایگاه خبری شوشان، با خبرنگاران این مجموعه به گفت وگو نشستند.

رضوانی اظهار داشت: از مهمترین ابزارهای امروزی در آگاهی مردم، رسانه ها هستند. زندگی در دنیای امروز بدون رسانه قابل تصور نیست. لذا نمی توان نقش رسانه ها را در زندگی امروزی نادیده گرفت، بلکه باید به دنبال فرهنگ سازی بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان افزود: رسانه ها تغییرات مهمی را درسیاست، تعلیم و تربیت، بازاریابی، اخبار، فرهنگ توده، زندگی اجتماعی و خانوادگی ایجاد کرده است.

امروزه استفاده از رسانه ها جزء انکار ناپذیری ازفعالیت های روزانه افراد است و به عنوان منبعی از اخبار باور کردنی، اطلاعات و تعلیمات مهم، آگاهی های دقیق اجتماعی پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: رسانه تاثیر بسزایی بر شکل گیری اذهان عمومی یک جامعه دارد. رسانه می تواند بر اساس اینکه چه محصولی را ارائه می دهد، اذهان عمومی را شکل داده و جهت دهی کند.

رضوانی تصریح کرد: مجموعه پایگاه خبری شوشان، روزنامه راوی ملت و روزنامه آوای دز با مدیریت یکی از اساتید رسانه جناب آقای امید حلالی توانسته است طی سالیان اخیر به عنوان رسانه اول خوزستان در راستای اطلاع رسانی، آموزش و پرورش خبرنگاران در استان گام های بسیاری بردارد و جایگاه ارزشمندی را در بین رسانه های محلی و کشوری پیدا کند.

وی پایگاه خبری شوشان را تاثیر گذارترین سایت خبری در استان خوزستان دانست و تاکید کرد: پایگاه خبری شوشان قدیمی ترین و‌ باسابقه ترین سایت استان خوزستان است، که  اساس کار حرفه ای بر کیفیت و شیوه ی صحیح اطلاع رسانی بنا شده است. این سایت خبری بیشترین یادداشت و کیفی ترین مطالب مخاطبان را در سطح استان بخود اختصاص داده و توانسته است بر همه افکار موجود در جامعه پوشش مناسبی دهد.

رضوانی یادآور شد: وجه تمایز شوشان با سایر سایت های خبری نیاز فکری مخاطب در مقوله های مختلفی از جمله ریزگردها، انتخابات، آب و هوا، انتقال آب، اصلاحات، اصولگرایان، مسائل اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی را به تناسب زمانی خود بخوبی مورد پردازش قرار می دهد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین المل استانداری خوزستان از مدیریت این مجموعه که با نگاه حرفه ایی به مسائل استان خوزستان توانسته است نقش مهم و مثبتی را در روند توسعه خوزستان ایفا کند تشکر کرد.

رضوانی در پایان فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران و فعالان حوزه خبر در این مجموعه رسانه ایی را تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است مدیر کل روابط عمومی و امور بین المل استانداری خوزستان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار (17 مرداد) ضمن تبریک این روز به فعالان رسانه ایی در خوزستان، بصورت نمادین از چند مجموعه خبری بازدید بعمل آوردند.









نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار