اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
شوشان خرمشهر :به مناسبت روز خبرنگار، مراسمی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی خرمشهر با حضور خبرنگاران و اصناف از سوی اتاق اصناف این شهرستان برای تقدیر از خبرنگاران و قهرمانان پاورلفتینگ مسابقات ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد.

 رئیس اتاق اصناف خرمشهر در این مراسم از انعقاد تفاهم نامه ای میان شورای شهر و این اتاق خبر داد و هدف این تفاهنامه را توسعه همکاری و بهبود وضعیت بازارها و کسب و کار ،میان اتاق اصناف خرمشهر و شورای شهر دانست.

 سید میثم هاشمی با تاکید بر اهمیت جایگاه خبرنگاران، تعامل اتاق اصناف با رسانه ها در راستای رسیدن به اهداف توسعه را یک نیاز دانست و گفت: این اتاق تا حد امکان در راستای رفع مشکلات خبرنگاران اقدام خواهد کرد.

در این مراسم علاوه بر خبرنگاران از مقام آوران مسابقات پاورلفتینگ روسیه ۲۰۱۸ نیز تجلیل به عمل آمد.

 فاخر ربیعی عضو شورای شهر خرمشهر هم در بخشی از این برنامه توضیحاتی در خصوص برنامه های شورای شهر و شهرداری ارائه داد و گفت :شهرداری خرمشهر حدود ۸۵ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و ۲۲ میلیارد تومان نیز به دارایی بدهی دارد که مربوط به سال های گذشته است و تاکنون سیاست هایی برای تسویه بدهی ها اتخاذ شده است و انتظار نتیجه ی مطلوب از این تصمیمات و برنامه ها را داریم.

ربیعی حضور گردشگران عراقی در بازارهای منطقه به عنوان یک بستر برای توسعه دانست و گفت: با حضور گردشگران عراقی بستر برای بهبود بازارها و تبدیل بازارهای قدیمی شهرستان به محل های مدرن و احداث بازارچه های جدید فراهم شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایل پیشرفت  کشورهایی مثل ترکیه و امارات متحده حضور گردشگران در این کشورهاست و مخالفت با ورود عراقی ها مانعی سد راه توسعه خرمشهر خواهد بودو برای رفع مشکلات و کاستی ها باید تلاش کرد از این موقعیت به نحو احسن و در جهت منافع شهر با ایجاد بستر و زمینه ی مناسب استفاده کرد. 
وی در ادامه از برگزاری انتخابات شورای شهر خرمشهر برای انتخاب هیئت رئیسه جدید بعد از ۲۸ مرداد ماه خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار