اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
شوشان خرمشهر:همایون قنواتی  در گفتگو با خبرنگار شوشان از تجهیز سالن های نمایش منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت :با توجه به برنامه های گسترده و اجراهای متفاوت در منطقه برآن شدیم تا سالن های نمایش منطقه آزاد اروند را مجهز به تمامی امکانات لازم برای اجرای مراسم و برنامه های هنری کرده، به گونه ای که تمامی آنها قابل بهره برداری گردند.
وی ادامه داد: فکر و آینده نگری ما رویکردی بین الملل دارد، و برای ورود به عرصه بین الملل باید امکانات و بستری متفاوت فراهم کنیم که جای کار بسیار زیادی دارد.
قنواتی یکی از دلایل تاخیر در برگزاری جشنواره تئاتر فتح خرمشهر را آماده نبودن سالن های اجرا عنوان کرد و گفت: با توجه به گرمای هوا و تکمیل نبودن سیستم سرمایشی  سالن ها، مجبور شدیم جشنواره را با تاخیر برگزار کنیم. چرا که کیفیت برگزاری و اجرا در سالن ها در اولویت است.
وی ادامه داد: بناهای فرهنگی با رویکردهای چند جانبه در منطقه آزاد اروند، در حال ساخت می باشد و قطعا برنامه های بیشتر منطقه ای ، کشوری  و بین المللی را بتوانیم اجرا کنیم.
قنواتی در پایان افزود:  بیش از 12 سالن نمایش در منطقه آزاد وجود دارد که 6 سالن در ابادان و 3 سالن در خرمشهر کاملا تجهیز و آماده بهره برداری هستد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار